12 Reacties

2 jaar geleden

Niet.... jace ( 2.5) gaat 2 ochtenden naar de peuterspeelzaal en aron (3 weken) is thuis.

2 jaar geleden

Mijn zoontje ging met 3,5 maand één dag per week naar het kinderdagverblijf. Daarnaast één dag naar mijn moeder en één dag naar mijn schoonmoeder. Vanaf dat hij twee is gaat hij twee dagen naar het kinderdagverblijf. Hij is nu dus 4 dagen per week van huis. Ik vind dit eigenlijk te veel maar door omstandigheden is het even niet anders.

2 jaar geleden

Onze oudste 2 gingen vanaf 3 maanden naar de opvang, een aantal dagen per week. Tot 3 jaar geleden toen ik door omstandigheden helemaal stopte met werken. Nu zou ik met liefde weer willen werken, ik zou ook zo ergens kunnen beginnen maar nu kan ik onze jongste van bijna 2,5 nergens kwijt.. opvang locaties hebben allemaal wachtrijen van dik een jaar... ook de peuterspeelzaal..

2 jaar geleden

Reactie op Charlotte85

Onze oudste 2 gingen vanaf 3 maanden naar de opvang, een aantal dagen per w ...
Ja klopt hier ook vreselijk. Wij hadden gelukkig plek maar dat komt omdat onze eerste zoon er al op zit.

2 jaar geleden

Reactie op Iris-koldeweij

Niet.... jace ( 2.5) gaat 2 ochtenden naar de peuterspeelzaal en aron (3 we ...
Wat heerlijk! Bij ons kan het niet anders. Onze oudste gaat met veel plezier dus dat maakt veel goed

2 jaar geleden

Reactie op Mlis

Mijn zoontje ging met 3,5 maand één dag per week naar het kinderdagverblijf ...
Het liefste was ik ook thuis, maar dat kan niet. Zal toch brood op de plank moeten komen. Hier zijn ze drie dagen weg en eem dag net papa en mama en dan de weekenden.

2 jaar geleden

Reactie op Marjooo

Het liefste was ik ook thuis, maar dat kan niet. Zal toch brood op de plank ...
Mijn situatie is wel iets anders. Ik ben het liefst niet altijd thuis en werkte, net als mijn man, 4 dagen. Dan hadden we dus 3 dagen opvang nodig, wat voor ons prima was. Nu ben ik helaas ziek en werk ik dus niet meer maar kan ik ook niet meer de hele dag voor mijn zoon zorgen. Hij gaat dus een dag extra omdat ik niet in staat ben om hem thuis te houden ondanks dat ik zelf wel thuis ben. Dat vind ik er vervelend aan.

2 jaar geleden

Reactie op Mlis

Mijn situatie is wel iets anders. Ik ben het liefst niet altijd thuis en we ...
Heel herkenbaar. Zelf sinds vorig jaar juni overspannen verklaard. Sinds oktober volledig thuis en merk dat ik het heeeel moeilijk vind dat ik er niet volledig kan zijn voor onze zoon. Hij gaat 3 dagen naar de kinderopvang waardoor ik alleen thuis ben en dus rust kan pakken. 1 dag is voor oma en andere dag is ene week voor mij en andere week voor mijn man. Dus ik zie hem toch wel regelmatig. Gelukkig merk ik dat hij het niet zo erg vindt, alleen ik

2 jaar geleden

Mijn dochter 2. Gaat vanaf 3 maanden 2x per week opvang. Ze gaat er super graag naar toe👏

2 jaar geleden

Mijn dochter ging vanaf 5maand omdat ik terug moest gaan werken, 3dagen en dan de andere 2 bij de grootouders. Nu voorlopig thuis vanwege een 2de kindje. Hij gaat pas in november als hij al 9 maand is wegens plaatsgebrek, maar ik ga slechts halftijds werken (ik herstart in augustus) dus tot dan zal het beetje bij mij en beetje bij de grootouders zijn.

2 jaar geleden

Hier ging ons zoontje met 3 maanden voor 3 dagen. Hij is nu 2.5 jaar.

2 jaar geleden

Hier inmiddels bericht gekregen dat ze vanaf 31 augustus 2x per week naar de peuterspeelzaal kan 😊 ze is dan 2,5