32 Reacties

4 jaar geleden

Hoi hoi Die heb ik ook en heb hem een maand geleden omgebouwd onze dochter is nu 7mnd en ze vindt het fantastisch. Je kund hem eerst ook naar jou toegekeerd erop zetten.

4 jaar geleden

Oja succes want het is best een klusje 😅

4 jaar geleden

Ik gebruik al wel het zitgedeelte, kan ook helemaal plat maar mijne wil ook liever rond kijken. En als hij wilt slapen dan zet ik hem plat. Mijn kan ook niet zelfstandig zitten maar dat maakt niet uit

4 jaar geleden

Onze lieverd wilde ook niet meer liggen en kan nog niet zelfstandig zitten. Maar ze was zooo blij om te zitten in de kinderwagen! 😁 lekker rondkijken en af en toe slapen in de lig stand. Ik zou het proberen!

4 jaar geleden

Wij hebben ook een day3! Hebben hem ook pas omgebouwd. Hij ligt nu nog wel half aangezien zitten nog niet zijn sterkste kant is maar hij vermaakt zich prima! Ons zoontje is nu 6m en 1 week. Kan dus prima! Fijne kinderwagen!

4 jaar geleden

Als we stil staan zetten we haar even recht op

4 jaar geleden

Mijn dochter zit al van iets voor haar 5 maanden in het zitgedeelte (gekeerd naar mij toe). Ze kon al vroeg zelfstandig zitten (op 5,5 maand). Maar nog voor ze lang zelfstandig kon blijven zitten had ik haar al in de reisbuggy gezet. Die kon helemaal plat. Heb het dus eerst zo gedaan en dan telkens na een tijd de rugleuning een standje rechter gezet. Zij wou absoluut niet meer in de reiswieg, bleef er maar in krijsen omdat ze wou rondkijken en draaide alle kanten uit. Vond het veiliger om haar vast te klikken in het zitje wanneer we op stap gingen. Nu is ze bijna 7 maanden en zit ze perfect.

4 jaar geleden

Wij wel, ongv 2 weken terug, daarvoor alleen in maxi cosi. Hij kan ook nog steeds niet zelfstandig zitten, maar hij zit echt super stevig in de wagen. Hij paste al niet meer in de reiswieg, al vanaf 4 maanden al niet meer. Maar in de maxi cosi ging hij heel erg zweten.

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Wij wel, ongv 2 weken terug, daarvoor alleen in maxi cosi. Hij kan ook no ...
Naja hij kan wel zelfstandig zitten maar wel met de tuigjes/versteviging. Echt los zitten kan niet, daar heeft hij nog geen evenwicht hoor🙈

4 jaar geleden

In de reisbuggy op vakantie.

4 jaar geleden

Wij rijden al een hele tijd rond met het zitje, onze draagmand was op 5 maanden te klein 😑

4 jaar geleden

Ik zelf durf het nog niet aan. Vele instellingen raden het ook niet aan voordat je kleine zelfstandig kan zitten. Ik hoorde zelf van een fysio dat dat pas is als hij /zij zelf van ligstand kan gaan zitten. Dat kan de onze nog lang niet 🤭 (bijna 7 mnd). Als ze te lang zitten kunnen ze de spieren van hun rug niet goed ontwikkelen had k begrepen. En dat is ook als ze naar 1 kant hangen als ze zitten. Wij hebben die andere van joolz en die kan ook plat, maar in de omschrijving van joolz staat zelfs dat ze er nog niet in mogen voordat ze kunnen zitten 🤔 maarja onze zoon vindt de reiswieg nog niet zo erg dat hij ligt te krijsen. Maar dacht ik wil wel de info delen met jou en iedereen die meeleest ☺️

4 jaar geleden

Ik heb het zitgedeelte er al een tijdje op. Mijn dochtertje was zo nieuwsgierig en wilde alles graag zien. Wel op de stand dat ze ligt of half ligt. Niet helemaal zittend

4 jaar geleden

Wij hebben deze al een paar weken erop, omdat hij in de reiswieg op zn buik draaide

4 jaar geleden

Ik heb de buggy er al een tijdje op zitten. Onze dochter wilde ook niet meer liggen, dus eerst tijdelijk de Maxi Cosi gebruikt maar nu gewoon de buggy. Ze vindt het fantastisch!

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ik zelf durf het nog niet aan. Vele instellingen raden het ook niet aan voo ...
Dit was ook mijn plan.... Echter die van ons trok zichzelf aan de zijkant omhoog 😱. Dit terwijl hij nog niet helemaal los kan zitten. Ik vind het ook oprecht jammer nu. Onze bak vrij groot dus daar had hij ook lekker lang in kunnen liggen en ze slapen zoveel makkelijker in de bak.

4 jaar geleden

Slapen jullie kindjes ook nog wel eens als ze in het zitje zitten/bijna liggen? Ik twijfel namelijk heel erg. We gaan volgende week een weekje op vakantie en het zou wel fijn zijn als ze af en toe nog even een dutje doet in de wagen. Daarom zou ik nog voor de bak gaan. Maar ze ligt alleen maar op haar buikje dus dat is eigenlijk ook niks.

4 jaar geleden

Wij gebruiken hem vanaf 4,5 maand. Hij was uit de bak gegroeid en heb het zitje helemaal plat gezet. Nu is hij 6,5 maand en zit hij redelijk rechtop. Hij kan wel zelf los zitten maar nog niet zelf van lig naar zit komen. Hij slaapt er af en toe ook gewoon in!

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ik zelf durf het nog niet aan. Vele instellingen raden het ook niet aan voo ...
Ik heb de handleiding er ook bijgepakt en daar staat inderdaad dat het zitje mag op het moment dat ze zelf kunnen zitten, maar de wieg niet meer als ze kunnen zitten, op handen en knieën gaan of kunnen rollen. Dus dat is lastig. Ze rolt alle kanten op, dus wiegje mag eigenlijk niet meer, maar zitten kan ze nog niet. Lastig!

4 jaar geleden

Hier ongeveer vanaf 5,5 maand. Hij raakte enorm gefrustreerd in de bak.. wilde de hele tijd omhoog en gooide z’n beentjes over de rand. In het begin had ik de kinderwagen alleen in ligstand en nu af en toe ook wat meer omhoog. Dit gaat prima