157 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben 16 december 32 weken en mag dan de vaccinatie halen. Bij ons wordt het op het consultatiebureau gedaan. De vaccinatie wordt wel vergoed.

4 jaar geleden

Ik ben vandaag precies 29 weken en heb zojuist de kinkhoestprik gekregen. Er is bij mij ook gevraagd of mijn man dat ook zou willen. Schijnbaar kan dat bij mannen om 10 jaar gegeven worden.

4 jaar geleden

Reactie op Shanice van de Veer

Ik ben vandaag precies 29 weken en heb zojuist de kinkhoestprik gekregen. E ...
In NL? Heb t er ook over gehad met mn vriend...

4 jaar geleden

Reactie op Melin88

In NL? Heb t er ook over gehad met mn vriend...
Um nee. Bij mijn eerste bevalling in NL had ik een jaar daarvoor mij inlaten enten. Ik woon nu sinds 2 jaar in belgie en hier word dat zo aangeboden bij de vroedvrouw tijdens consult

4 jaar geleden

Reactie op Shanice van de Veer

Um nee. Bij mijn eerste bevalling in NL had ik een jaar daarvoor mij inlate ...
Ah zo. Ja vriendin van me woont ook in België en haar man heeft hem ook genomen. Mij is er niet naar gevraagd... maar t kan wel geloof ik.

4 jaar geleden

Reactie op Melin88

Ah zo. Ja vriendin van me woont ook in België en haar man heeft hem ook gen ...
Jaa, ik ga straks eens even overleggen met mn man kijken hoe die er tegenaan kijkt.

4 jaar geleden

Ik ga vandeweek afspraak maken maar las ergebs anders van een hoop dames dat het kind alsnog kinkhoest kreeg of dat ze zelf na de vaccinatie ziek werden en vroeggeboorte hadden

4 jaar geleden

Mijn man heeft m toevallig 2 jaar terug gehaald ivm vakantie, dus is ook mooi beschermd!

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Ik ga vandeweek afspraak maken maar las ergebs anders van een hoop dames da ...
Oeii👀 oke

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Ik ga vandeweek afspraak maken maar las ergebs anders van een hoop dames da ...
Je baby krijgt minder snel kinkhoest en als hij het krijgt zijn de symptomen veel minder ernstig. Hoe eerder je vaccineerd, hoe meer tijd de antistoffen hebben om bij de baby te komen.

4 jaar geleden

Vandaag op het nieuws dat je vanaf week 22 al kunt in laten enten in NL. En dat t als t goed is nu wel word vergoed. Vanaf 16 december. Komt mooi uit. Was van plan om maandag te bellen haha

4 jaar geleden

Bij mijn GGD bieden ze tot februari alleen groepsvaccinaties aan. Vaste tijden waar op je je in kunt schrijven. Alleen bij de GGD kun je de vergoede vaccinatie halen. Wil je toch bij huisarts halen, dan betaal je de kosten zelf.

4 jaar geleden

Dinsdag gehaald. Binnenlopen. Formulieren invullen prikken en weer buiten. Voelde mij dag later wel een beetje beroerd maar verder nergens last van gehad. Alleen een dikke bult nu waar ze geprikt hebben maar liever ik dan de kleine

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Dinsdag gehaald. Binnenlopen. Formulieren invullen prikken en weer buiten. ...
Oo ik maandag gehaald. Nergens last van gehad behalve heeeel minimaal spierpijn in de arm die ze geprikt hadden.

4 jaar geleden

Gisteren laten zetten, vandaag superpijnlijk op de plek waar ie gezet is 🥺

4 jaar geleden

Wat een gedoe om een afspraak te maken

4 jaar geleden

Maandag laten zetten, verpleegkundige gaf aan mijn arm zo goed mogelijk te ontspannen zodat de vloeistof niet in de spier terecht zou komen. Na de tijd even goed wrijven op de plek en nergens last gehad.

4 jaar geleden

Gisteren laten zetten, vandaag superpijnlijk op de plek waar ie gezet is 🥺 ...
Hier ook veel pijn gehad! Maandag laten zetten en dinsdag opeens soort ziek aan het worden. Keelpijn al tot zeker vandaag nog.. En woensdag nacht vreselijke pijn scheuten in mijn arm. Normaal nooit last van prikken gehad.

4 jaar geleden

Dinsdag gehaald, nergens last van

4 jaar geleden

Reactie op RedF1

Bij mijn GGD bieden ze tot februari alleen groepsvaccinaties aan. Vaste tij ...
Bij mij gewoon gratis bij een consultatie bureau