4 Reacties

2 jaar geleden

Ik herken het! Als ik er een paar keer uit ben geweest slaap ik soms 2 uren erna niet. En dat dan vaak 3 dagen achter elkaar. Het duurt dan ook weer minimaal een week goed slapen om me mens te voelen. Als ik onrustig wordt ervan ga ik weleens mn bed uit en drink ik water ofzo. Zit ik even op de bank voor me uit te staren en dan toch maar weer naar bed. Soms doe ik meditatie muziek of natuurgeluiden aan op mn telefoon om weer in slaap te vallen. Meer tips heb ik helaas niet. 😅

2 jaar geleden

Reactie op Silvana1981

Ik herken het! Als ik er een paar keer uit ben geweest slaap ik soms 2 ure ...
Ik moet mij erbij neerleggen denk Ik. Ja rustgevende muziek gebruik ik ook wel eens. Ik heb liever korter slapen zonder wakker te worden voor dingen die niet noodzakelijk zijn dan lang slapen maar steeds onderbroken worden in je slaap🤦🏽‍♀️ achjaa.. zucht

2 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad. Onze dochter is nu 2,5 en word eindelijk bijna niet meer wakker snachts.. maar we hebben hele periodes gehad waarin ze wel vaker wakker werd en ik dus ook. Maar ik was dan ook klaar wakker inderdaad en lag daarna soms een uur klaar wakker in bed. Heel vervelend. Ik ben er voor naar de huisarts geweest, maar ik ben daar zelf niet echt geholpen. Ze gaf aan dat als ik niet kon slapen meditatie geluid op moest zetten of van me af moest gaan schrijven. Dit is beide niet helemaal mijn ding, dus ik heb het maar zo gelaten en uiteindelijk werd het ook wel weer minder hoor. Wat mij soms wel hielp was me niet op te winden, want soms werd ik geïrriteerd omdat ik niet verder kon slapen etc. En dan duurde het alleen maar nog langer voordat ik weer sliep. Ik probeerde gewoon rustig te blijven en op me ademhaling te letten en op die manier sneller weer in slaap te vallen en als het niet gelijk lukte het maar te accepteren. Hoop dat het snel beter bij jou gaat!

één jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Ik heb dit ook gehad. Onze dochter is nu 2,5 en word eindelijk bijna niet m ...
Hoi, bedankt voor je reactie. Nu onze zoon ook langer doorslaapt en rustig op zn eigen kamertje merk ik ook dat ik ook niet meer om alles wakker wordt. Gelukkig maar!! Het wordt in ieder geval beter!