11 Reacties

3 jaar geleden

Ha, ja hier is omkleden ook wel een worsteling soms, zeker niet altijd. Ik ben (het is onze tweede) inmiddels op een punt dat ik het gekrijs negeer en gewoon doorga, al moet ik soms even flink kracht zetten (zonder haar pijn te doen natuurlijk). Maar na zo'n prikje is wel anders... zou je niet liever even wachten met aankleden tot ze wat gekalmeerd is? Dikke deken mee en even zitten. Flesje melk desnoods. Of mag dat nu niet? Ik heb qua makkelijke kleding niet echt een tip behalve lekker losse dingen, beetje te grote trui en broek... En misschien kun je vragen of je voor het prikje alvast de romper weer aan mag doen bij haar? Dat is vaak het lastigst toch? Succes!!! Laat je niet opjagen hoor, ze is zo te horen een heel gewone baby :-)

3 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Ha, ja hier is omkleden ook wel een worsteling soms, zeker niet altijd. Ik ...
Dank je wel voor je lieve berichtje. Het gekrijs negeren ben ik dus nog niet goed in 🤣. Het nadeel met rustig worden is dus dat ze dat de laatste keren pas werd in de maxi cosi, lopen hielp niet zitten niet maar zo snel mogelijk weg naar buiten en ze was rustig. We mogen inderdaad helaas niet blijven hangen ivm corona. Melk neem ik wel mee om te proberen en inderdaad die ruimzittende kleding. Een gewone baby is ze niet hoor zo gek als een deur deze whahah dat heeft ze van ons. Maar wel fijn om te weten dat andere baby's ook die strijd voeren.

3 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Ha, ja hier is omkleden ook wel een worsteling soms, zeker niet altijd. Ik ...
dat is een goede, alvast romper aan en ik zou dan ook vragen of je gelijk boxpakje aan kan doen. Hoef je alleen een been erin te doen. Desnoods doe je het niet dicht knopen bij de benen. Alleen de benen erin en dan maxicosi en dikke deken

3 jaar geleden

Mijn dochtertje vindt aankleden en verschonen ook echt verschrikkelijk. Lukt vaak voor geen meter. Maar t kind moet toch kleren aan, dus ik ga gewoon door. Dan maar even drama. Vervelend, maar het is niet anders. Het is een baby en op het gedrag heb je niet zo veel invloed. Zou me er niet te druk om maken als dat gebeurt bij het cb. Qua kleding: ik trek gewoon iets aan wat ik normaal ook aan zou trekken. Echt moeilijke kleding heeft ze niet, want dat is voor thuis ook niet handig.

3 jaar geleden

Een lekker warme gewatteerde pyjama uit een stuk? Hema, h&m en dan lekker warm deken. Met muts en sjaal.

3 jaar geleden

Het omkleden is hier ook een feestje 😂😅 jullie doen dat fantastisch. Succes 😘

3 jaar geleden

Heb je geen warme voetenzak in je buggy?En anders een lekkere warme deken of slaapzak? En ik herken je probleem nog vd vorige met verschonen en aan en uitkleden😱bij mij er zaten dagen bij dat je dacht bordje aan de weg met gratis af te halen🤣

3 jaar geleden

Alsof je verteld over mijn dochtertje van bijna 11 maanden! Hahahah wordt bijna mma topsporter van de strugles op het aankleedkussen. Ik kleed lieke gewoon lekker in een joggingpakje. Jas aan in de kinderwagen met voetenzak en dekentje. Als ze daar uitgekleed is heb ik een grote handdoek mee, en een groot omslagdoek

3 jaar geleden

Reactie op mutsiej1987

Heb je geen warme voetenzak in je buggy?En anders een lekkere warme deken o ...
Whahaha ja inderdaad af en toe denk je echt.. mens ik wou dat ik zo kon planken als jij 😅, ik weet dat je sterk bent maar stop maar hahaha. Bedankt voor de tips allemaal. Ik ga denk ik inderdaad haar slaapzak meenemen en dan de voetenzak nog. Hoop voor haar dat het mee gaat vallen en voor mezelf ook hahaha.

3 jaar geleden

Ik weeg en meet mijn kind thuis zodat hij daar niet uit de kleren hoeft! Ze zijn ook totaal niet hygiënisch bezig bij het consultatie bureau. Gewoon je metingen doorgeven en klaar! Even kort het broekje uit voor de prikken en klaar! Geen worsteling van maken, maak het jezelf zo makkelijk mogelijk !

3 jaar geleden

Ik weeg en meet mijn kind thuis zodat hij daar niet uit de kleren hoeft! Ze ...
Doen wij ook! Ik doe zelfs een broekje aan waarvan de broekspijpen makkelijk omhoog geschoven kunnen worden. Na het prikje de pijpjes weer naar beneden en klaar. Was altijd drama om een huilende baby nog eens aan te kleden.