Hallo lieve mama's,
Woensdag is het weer tijd voor de prikjes voor de kleine meid (11maanden). Echter was het de eerdere keren prachtig mooi weer en was een rompertje en slaappakje echt voldoende voor in de (toen nog) maxi-cosi. Prettig voor haar omdat dat los zit en snel aan is zodat we snel weg kunnen. Ze was destijds erg overstuur naar haar prikjes.
Inmiddels is er veel veranderd. Mijn kleine rustige meisje is omgetoverd naar een heus krachtig minimensje die niet meer weet wat stil liggen is. Gewoon een simpel luiertje verschonen is er niet meer bij. Afleiden met speelgoed ed. Werkt niet. Dus het is vaak 20x terugdraaien op haar rug of even snel samen met papa verschonen. Het is een ware work out om haar überhaupt aangekleed te krijgen 🤣
Nu weet ik natuurlijk helemaal niet hoe ze deze keer gaat reageren op haar prikkies, maar een slaappakje is voor deze temperaturen nu veel te koud voor in de buggy. Dus ik was voornamelijk benieuwd naar jullie ervaringen hoe jullie dat hebben gedaan? Ik zie me daar al staan namelijk ... alleen (zonder papa) ivm corona en dan een baby overstuur en tegenstribbelend😱🤐.
Doet jullie kindje überhaupt ook zo moeilijk met verschonen/aankleden en wat hebben jullie aangetrokken wat los zit, makkelijk aan gaat en toch warm is voor dit weer? Tips zijn welkom🙃