14 Reacties

4 jaar geleden

Ik doe meestal een koude voorwas met biotex. Vervolgens een normale was erachteraan. Zwaar vervuild doe ik op 60 graden en een keer extra spoelen. Ophangen in de zon wil ook nog wel eens helpen. De vlek nogmaals natspuiten en nableken in de zon. Zo doe ik het ook met de wasbare luiers en die zijn altijd schoon en spierwit馃槉

4 jaar geleden

Je hebt verschillende soorten slabbetjes en als ik dan alsnog vlekken heb in haar kleertjes doe ik het met de groene biotex goed erin wrijven even laten weken en dan in de wasmachine heb eigenlijk alle vlekken wel eruit gekregen of ik moet te lang hebben gewacht 馃槉

4 jaar geleden

Inspuiten met dasty dan in de wasmachine

4 jaar geleden

Even in biotex laten weken. Dan wassen

4 jaar geleden

Reactie op Noellaa

Inspuiten met dasty dan in de wasmachine
Dasty is idd de allerbeste tip die ik heb gekregen!!!

4 jaar geleden

Wij doen een schort om, 2,99 bij zeeman, daarbij is t niet zo zonde als t vies wordt :)

4 jaar geleden

Reactie op Mamavaneenliefjongetje

Wij doen een schort om, 2,99 bij zeeman, daarbij is t niet zo zonde als t v ...
T schort bedekt ook de mouwen

VRIEND

4 jaar geleden

Eerst uren in Vanish laten weken en vervolgens wassen. Tot nu toe alle vlekken van zowel eten als van de luier die niet alles vasthield schoon gekregen

4 jaar geleden

Ik heb een babycare programma op mijn wasmachine. Gewoon waspoeder wasverzachter en een klein schepje vanish bij de waspoeder, en bijna alle vlekken gaan er uit... wortel blijft ellende

4 jaar geleden

Ik zweer bij shout. Even 10 min in laten werken en dan de gewone was in!

4 jaar geleden

Hg extra sterk vlekken verwijderen

4 jaar geleden

Wij gebruiken gewoon slabbers, maakt niet zoveel uit al zijn die vies en krijg ik de vlekken er niet uit!

4 jaar geleden

Ik gebruik ossengalzeep voor de vlekken, 10 minuten laten intrekken en dan met de was mee, de vlekken gaan er altijd uit. En echt mooie dingen trek ik voor het eten uit. Ohja en de slabben van babypark eigen merk gebruik ik graag, die zijn lekker groot.

4 jaar geleden

Bijna alle vlekken van groente en fruit krijg ik gewoon met dreft eruit! Daarna in de was met vanish!