99 Reacties

4 jaar geleden

Hoooii onze James is 15+3 en is +/- 65 cm zit in maat 62/68 Lange vader馃き zit met alle maten boven gemiddeld maar wel mooi in 1 lijn. Zou me niet te druk maken over de maten hoor, als je een vrolijk, gezond kindje hebt馃槏

4 jaar geleden

Hi! Milan is 15 weken en is 63,5 cm en 6500 gram. Broekjes maat 68 en shirtjes maat 74, hij was bij de geboorte al 54 cm.

4 jaar geleden

Onze dochter is 14 weekjes en ze draagt ook nog 50 a 56

4 jaar geleden

Hi! Wat een knap mannetje heb je! Ik heb een kleine reus, maar hij heeft een grote papa. (05-02-20 39+1) 51 cm en 3555 gram. Nu al een weekje of 2 maatje 68. Drinkt 5 a 6 x 180. Van mij had ie wat minder snel mogen groeien. Groot zijn kan altijd nog, maar ben zeker ook wel trots op mijn lekkere kleine beertje. Zo lang ze netjes hun eigen lijn volgen zou ik lekker genieten van klein en fijn 鉂わ笍 (Foto 2 weken geleden)

4 jaar geleden

Wauw! Hier een zoontje van 14 weken oud, maat 68! Bij de geboorte (40+5) dan ook al 4100 gram en 54 cm.

4 jaar geleden

Hier ook een meisje die nog steeds maatje 56 aan kan. Nu wel steeds meer 62 trouwens. 16 weekjes morgen en ongeveer 6 kg. Geboren met 3.7 kg. Wij zijn ook niet zo groot allebei 馃槃

4 jaar geleden

Herkenbaar! Hier ook een kleintje met 49cm bij geboorte. Paste 2mnd in maat 50 (wel heel handig!) Inmiddels is hij 60cm ongeveer (nu 19wk).

4 jaar geleden

Ons dochtertje is 14 weken en draagt maatje 62/68.

4 jaar geleden

Reactie op Alexandra

Hoooii onze James is 15+3 en is +/- 65 cm zit in maat 62/68 Lange vader馃き z ...
Nee dat doe ik inderdaad ook niet maar vind het bizar dat er op zo鈥檔 jonge leeftijd al zo鈥檔 verschil in kan zitten! 馃槺 Hoor om me heen allemaal zeggen met 2 weken al in maat 56 of direct, in maat 50 heeft hij ook echt ruim 2 maanden gezeten 馃槄.

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Onze dochter is 14 weekjes en ze draagt ook nog 50 a 56
Wij ook lang in maat 50 inderdaad. Weet nog dat iedereen in mijn zwangerschap zei je hebt veeelste veel kleertjes in maat 50 en 56 daar zijn ze zo uit. 馃槄 Ik heb met het warme weer zelfs nog bij moeten kopen.

4 jaar geleden

Mijn zoontje is bijna 19 weken en zit nu al een paar weken in maat 62 鈽猴笍 laatst zelf proberen te meten en komt ongeveer nu rond 61 cm uit. hij was 47 cm en 2630 gram bij de geboorte (geboren met 36,4)

4 jaar geleden

Reactie op san-24

Hi! Wat een knap mannetje heb je! Ik heb een kleine reus, maar hij heeft ee ...
Wauw wat grappig! Dankjewel! Vind het zo bijzonder dat ze dan bij de geboorte qua gewicht niet eens zoveel schelen, wel een paar cm dan maar dat dat nu al zo鈥檔 verschil is!

4 jaar geleden

Reactie op Z眉hal

Hier ook een meisje die nog steeds maatje 56 aan kan. Nu wel steeds meer 62 ...
Wat leuk! Hier ook ook steeds iets meer maar het meeste is nog veelste groot. Dan moet het eigenlijk echt klein vallen! 馃槄 Laatste keer dat ik hem woog was hij 6,5kg.

4 jaar geleden

Reactie op Vlaflippie

Herkenbaar! Hier ook een kleintje met 49cm bij geboorte. Paste 2mnd in maat ...
Haha ja ik denk dat ze een beetje gelijk lopen dan. Hier ook mega lang in 50 gezeten. En iedereen maar zeggen dat ik dat niet moest kopen. Was blij dat ik daar toch veel in had. 56 zwom hij in. Ik zal zijn lengte binnenkort is proberen op te meten maar schat ook zoiets inderdaad.

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Mijn zoontje is bijna 19 weken en zit nu al een paar weken in maat 62 鈽猴笍 la ...
Wauw! Die groeit ook lekker hard door!

4 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Wat leuk! Hier ook ook steeds iets meer maar het meeste is nog veelste gro ...
Hahah ja heb de eerste week ook nog veel maat 50 in moeten slaan hoor. Die had ik nauwelijks 馃槄

4 jaar geleden

Bente was 49 cm bij geboorte (2feb) 13 mei was zij 59 cm 6160 gr. en in maat 62. Nu is zij 18 weken en zit ze tegen 68 aan te hikken. Denk dat het niet heel lang meer duurt. Op de foto is trouwens al maat 68

4 jaar geleden

Reactie op Z眉hal

Hahah ja heb de eerste week ook nog veel maat 50 in moeten slaan hoor. Die ...
Haha ik had echt veelste veel volgens iedereen maar daar dus geen spijt van gehad. Had zelfs een moment dat ik dacht nu ben ik wel toe aan andere kleertjes maar wilde in 50 Niks meer bij kopen.

4 jaar geleden

Tobias is 16 weken, weegt 6,3kg (bij geboorte net geen 3200gr en 49cm). Lengte zal iets van 60cm zijn nu. Hij draagt nu maat 62. Mijn ervaring is dat het voor heel erg verschilt qua kledingmerken馃ぃ

4 jaar geleden

Hier een dame van 17 weken en maat 68. Papa is lang, 2 meter.