18 Reacties

4 jaar geleden

Denk eerder dat ze gewoon goed rond wilt kijken, toen ze nog klein was kon ze der hoofdje niet goed bewegen daarom legde ze t neer op je borst Komt vast goed

4 jaar geleden

Reactie op juanita

Denk eerder dat ze gewoon goed rond wilt kijken, toen ze nog klein was kon ...
Bedankt voor je reactie! Ja, het kan zijn dat ik mij zorgen maak om niets maar ik mis die affectie gewoon echt :-)

4 jaar geleden

Dat doet mijn zoontje precies zo en dat is puur nieuwsgierigheid naar wat er om hem heen gebeurt. Alleen als ie echt heel moe is wil ie nog zo lekker bij me liggen.

VRIEND

4 jaar geleden

Hoi Charlotte! Herkenbaar... mijn zoontje vindt het ook veel te interessant wat er allemaal om hem heen gebeurt, lijkt geen rust te vinden in knuffel-momenten. Laatst toen hij erg moe was, legde hij zijn hoofd op mijn schouder: toen smolt ik weer even want dat komt de laatste tijd zelden voor. Over een aantal maanden zal het knuffelen vast weer wat toenemen, dan slaan ze hun lieve armpjes om ons heen als een échte knuffel :)

4 jaar geleden

Reactie op Majrim66

Dat doet mijn zoontje precies zo en dat is puur nieuwsgierigheid naar wat e ...
Goed om te horen dat dit dus niet abnormaal is!

4 jaar geleden

Heeel herkenbaar! Maakte me vreselijke zorgen op het begin, dacht ik doe iets verkeerds ze vindt me niet lief genoeg☹️ tot ik allemaal vergelijkbare verhalen hoorde. Maar ik snap je zo goed, ik mis het ook heel erg

4 jaar geleden

Reactie op chrisjebr

Hoi Charlotte! Herkenbaar... mijn zoontje vindt het ook veel te interessant ...
Het doet echt deugd om te lezen dat ik niet de enige ben! Dank je :-)

4 jaar geleden

Reactie op Yasmin32

Heeel herkenbaar! Maakte me vreselijke zorgen op het begin, dacht ik doe ...
Ja, die gedachte spookte dus ook in mijn hoofd! Echt niet leuk.. ben heel blij dat het ook zo is bij enkelen van jullie :-)

4 jaar geleden

Oh zo herkenbaar. Ik zei toevallig van de week nog dat ik het enorm mis. Gelukkig lees ik hier dat het wel weer terugkomt en we niet de enigen zijn..

4 jaar geleden

Draag je misschien tegenwoordig weer parfum wat je misschien in het begin niet op deed? Het schijnt dat ze erg goed kunnen ruiken en wellicht daar ook op reageren?

4 jaar geleden

Oja herkenbaar. Is toch een beetje de ontwikkelingsfase.. genieten van de momentjes dat ze wel willen knuffelen en verder lekker laten spelen en rondkijken 😊

4 jaar geleden

Tja fases hé ... Elke fase heeft zijn charme en ze gaan vanzelf weer met je knuffelen maar niet zo lang als eerst met het lekker bij je slapen🥰

4 jaar geleden

Denk dat het meer is dat ze wil ontdekken en zien. Nu kunnen ze het en ontdekken de wereld!

4 jaar geleden

Herkenbaar hoor. Ik denk ook dat het nieuwsgierigheid is naar de wereld om hun heen. Op dit moment leg ik het ook af tegen de staande lamp, de elektrische gitaar en de hoekkast. Allemaal veel leuker om naar te kijken. 😅

4 jaar geleden

Jaaa heel herkenbaar! Hier is het net zo. Ik weet nog dat ik dat met mijn zoontje ook heel erg miste. Het duurde best lang maar op een gegeven moment kwam het knuffelen terug en nu is hij 4 en nog steeds een heerlijke knuffelkont. Liefste wat hij doet is s ochtends bij ons in bed kruipen. Genieten :-)

4 jaar geleden

Ik ben enorm opgelucht dat jullie dit ook ervaren! Toch handig dit forum :-)!

4 jaar geleden

Herkenbaar hoor. Ik denk ook dat het nieuwsgierigheid is naar de wereld om ...
Haha hier moest ik mee lachen, is zo herkenbaar!!

4 jaar geleden

Hier ook zo.. Ik hou ze dan vaak recht vast,met haar hoofd tegen mijn schouder (zoals je doet voor een boertje) en dat vindt ze leuker. Uiteindelijk valt ze zo ook in slaap.