24 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben wel een klein knuffeltje. Was een tip van het kinderdagverblijf, ze zagen dat Lynn het fijn vond om iets vast te houden of iets tegen haar gezichtje te leggen. Dus we hebben dat vanaf maand 6 geïntroduceerd en voor mijn gevoel vindt ze het fijn. Ook bijt ze er af en toe op als ze last heeft van doorkomende tandjes.

4 jaar geleden

James slaapt al vanaf het begin met een knuffeldoekje. Hij vindt het heerlijk en heeft hem altijd vast.

4 jaar geleden

Wij hadden altijd 2 konijntjes in zijn bed leggen en als we dan zelf gingen slapen haalde we het weg. Totdat hij een keer zijn knuffeltje zo vast had dat hij wakker zou worden heb ik ze laten liggen. Als hij nu wakker word zoek hij ze op en gaat het spelen of valt hij weer verder in slaap.

4 jaar geleden

Ons zoontje is van 26/2. Wij hebben de grote Moonie voor de White noise geluiden. En we hebben twee van die kleintjes gekocht en die leggen we steeds bij hem. Al vanaf zijn geboorte zodat die goed alle geuren opneemt. En ervoor lag er ook al eentje in mijn kussensloop zodat die ook van bij de geboorte alle geuren had. Eentje is voor in bed (zodat we er niet naar moeten zoeken bij het slapen gaan) en eentje gaat overal mee.. maakt niet uit de welke, we wisselen af. De grote gaat steeds mee in de tas zodat als hij ergens moet slapen, dat ook gewoon kan doen (door die geluidjes, niet persé de knuffel). Die kleintjes heeft hij niet echt nodig om te slapen.