19 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een klein koeltasje besteld en zal er voor het vervoeren een coolpack indoen. Op mn werk heb ik een koelkast en vriezer (voor de coolpack) Ben ook wel benieuwd hoe anderen dit doen.

4 jaar geleden

Als je op werk een koelkast hebt zou je het daar kunnen bewaren tot je naar huis gaat. Van huis naar kdv is vaak goed te doen om het thuis uit de koelkast te halen en op het kdv direct er weer in. (Tenzij je ver van het kdv woont)

4 jaar geleden

Hi, ik weet niet welke kolf je hebt maar ik heb dit koeltasje: https://www.bol.com/nl/p/medela-koeltas-zwart-inclusief-4-flesjes/9200000001769723/?Referrer=ADVNLGOO002031-P4K2LFUQIUPPS-335371157895&gclid=CjwKCAjwlZf3BRABEiwA8Q0qq9LgBR5NKeVB4Ib536vTPb-h4yKJhXhxgtTxOMtnyS3Or3uq4BdmZBoCCZoQAvD_BwE Nog nooit gebruikt overigens 😅

4 jaar geleden

In onze luiertas is 1 zijvak bedoeld als "mini koeltas" waar een flesje kouder blijft, als je bijvoorbeeld naar het kdv moet met flesje. Maar dat is maar voor even.

4 jaar geleden

Ik heb een klein koeltasje van campingaz. En idd een koelelement erin. Op werk zet ik het met koeltasje en al in koelkast en als ik naar huis ga koelelementen uit vriezer halen. Werkt prima.

4 jaar geleden

Reactie op Melz222

Als je op werk een koelkast hebt zou je het daar kunnen bewaren tot je naar ...
We wonen 10 minuten rijden van kdv vandaan. Mijn werk is 40 minuten rijden.

4 jaar geleden

Ik ben nog op zoek naar een klein koeltasje voor naar kdv. Ik geef nu de bv mee in een koeltas van de AH die ik in zijn tas stop haha. Hier komt het vanuit de koelkast en staat her kort dus in de koeltas in de auto max 10 min en daar wordt het gelijk in de koelkast gezet.. Voor op het werk gebruik ik zo'n tasje voor een fles, waar je warme en koude dranken in kunt vervoeren (weet ff niet hoe je zo'n di noemt) wat bij de verzorgingstas zit. Hierin passen 2 kleine Medela flesjes van 150ml of een grote van 250ml en dan heb je nog ruimte overvten grote van een appel. Misdchien kun je ook een thermosfles gebruiken, maar dan zou ikeennieuwe kopen

4 jaar geleden

Reactie op MamaLoes-25

We wonen 10 minuten rijden van kdv vandaan. Mijn werk is 40 minuten rijden. ...
Naar mijn idee zou die 10minuten moeten kunnen zonder koeltas, maar daar denkt iedereen ook weer anders over. Daar moet je echt je eigen gevoel in volgen. Vanuit je werk zou het inderdaad in een koeltasje met koelelementen goed moeten kunnen, maar dan moet je wel de beschikking hebben over zowel een koelkast als een vriezer.

4 jaar geleden

Ik heb een koeltasje van de action en doe er sochtends een koelelement in en zet het tasje in de koelkast. Als ik dan kolf zet ik de flesjes erbij en aan het eind van de dag mee naar huis en dan is het echt goed koud! Hopelijk heb je er wat aan!

4 jaar geleden

Ik heb 2 koeltasjes met element. 1 voor het kdv en 1 voor mee naar werk.

4 jaar geleden

https://www.blokker.nl/p/koeltas-mintgroen-3-6-liter/2259808 Ik gebruik deze koeltas, voor maar 4€! T is echt niet nodig om een veel duurdere aan te schaffen vind ik. Mijn kolf (eenzijdig) en twee flesjes passen er makkelijk in. Bij de Blokker hebben ze ook kleine koelelementen waarvan ik er dan 2 in stop. Op m'n werk zet ik het in de koeltas in de koelkast. 40 minuten op deze manier vervoeren werkt bij mij prima.

4 jaar geleden

Ik heb ook gewoon een simpel koeltasje. Als je de afgekolfde melk in zakjes bewaard dan passen ook de kolfspullen er nog in.

4 jaar geleden

Reactie op Newborn Mama

https://www.blokker.nl/p/koeltas-mintgroen-3-6-liter/2259808 Ik gebruik de ...
Dank voor de tips!

4 jaar geleden

Reactie op Klaartje18

Ik heb een koeltasje van de action en doe er sochtends een koelelement in e ...
Dank voor de tip!

4 jaar geleden

Reactie op CADGM

Hi, ik weet niet welke kolf je hebt maar ik heb dit koeltasje: https://www. ...
Ik heb ook deze maar puur omdat die bij de kolf kwam.ik geef de flesjes in dat tasje mee aan de kdv. Maar dat is puur omdat ik vanuit huis werk momenteel. Als ik naar werk ga doe ik de flesjes vanuit koelkast in de tas naar kdv aangezien het 5 min lopen is vanuit huis. En dan neem ik het koeltasje mee naar werk. Ik vind dit tasje wel heel fijn compact en zowel de 150 als de 250 ml flesjes van Medela passen erin, maar als ik hem niet bij de kolf had gekregen had ik ook een goedkopere gekocht!

4 jaar geleden

Hallo, Ik heb zelf 2 kleine koeltasjes bij de Kruidvat gekocht. Daar passen 3 a 4 porties melk in. Daarnaast heb ik bij de action kleine vierkanten koel elementjes gekocht deze zijn ongeveer 6 bij 6 cm. Het bevalt mij prima.

4 jaar geleden

Reactie op Newborn Mama

https://www.blokker.nl/p/koeltas-mintgroen-3-6-liter/2259808 Ik gebruik de ...
Bedankt voor de tip, ze hebben meerder soorten ideaal.. ga er even 1 bestellen!

4 jaar geleden

Je hoeft idd geen duur tasje te kopen. Gewoon vierkant koeltas van action of andere goedkopere winkel en dan doe je 2 koelelementen erin. Ik vervoer na mijn dienst 3 flesses afgekolfde melk naar huis en ze blijven lekker koel. Groetjes

4 jaar geleden

Ik heb 2 koeltassen bij de Blokker gekocht. 1 van 4 liter en 1 van 10 liter. In die van 4 liter passen 6 flesjes van 150 ml. Nog niet gekeken of koelelementen (ook bij de Blokker gekocht) er nog bij passen.