3 Reacties

4 jaar geleden

Onze dochter (5-2-2020) heeft in ieder geval koemelkeiwit allergie... verdere dingen moeten nog getest worden... kan geen fruit of groente nog verdragen dus zitten alleen nog op melk... geen last van obstipatie

4 jaar geleden

Hier koemelkallergie en soja en door de nexium wat we tegen reflux hebben ook wel verstopping. Ik heb borstvoeding en ben zelf op dieet. Voor m'n dochtertje ook ruim een jaar geweest. Die raakte erg verstopt toen ik net met vast voedsel begon te geven, steeds weer terug naar volledig borstvoeding en toen via kleintjes methode gaan geven, toen ging het wel goed.

4 jaar geleden

Hier jongetje geboren 26-02-2020. KMA, reflux en in het begin minder dan 1 luier per week.. Hij krikgt medische voeding: alpha mino en verdikt met johannesbroodpitmeel. Ik zat bijna om de twee weken bij de kinderarts in het begin. Tegenwoordig 2 a 3 luiers per week. Groenten en fruit lukt goed. We hebben glycose zetpillen die we gebruiken wanneer hij langer dan 5 dagen geen luier heeft gemaakt of wanneer hij heel veel last heeft. Verder meng ik extra olie door zijn groentepap. Dit helpt wel.