60 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben ook helemaal niet misselijk! Wel moe en snel geïrriteerd, maar dat is ook niet gek! Je lichaam is zich aan het aanpassen.

5 jaar geleden

Vandaag 7 weken en vooral veel last van vermoeidheid. Vooral in de ochtend.. Pas tegen de middag kan ik het opbrengen om iets te doen. Hopelijk gaat het snel voorbij.

5 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook geen typische klachten, alleen had ik wekelijks migraine. Nu ben ik sinds kort weer zwanger en heb nog geen klachten.

5 jaar geleden

Ik heb ook weinig klachten, behalve die irritatie, die herken ik heel erg!

5 jaar geleden

Ik heb het ook met vlagen. Nu al twee dagen helemaal nergens last van en vorige week was ik in de ochtend niet van de bank te krijgen door misselijkheid en vermoeidheid. Maar de misselijkheid is niet zo erg dat ik moet overgeven ofzo. Hopelijk blijft dat zo 🤞🏼

5 jaar geleden

Ik ben vandaag precies 6 weken. En voel me eigenlijk wel heel goed ook,ook geen last van misselijkheid alleen af en toe heel veel last van me buik alsof ik ongesteld ga worden. Maar dat is een teken dat de baarmoeder aan het groeien is heb ik gelezen :) alleen nu vandaag wel heel moe op werk komt denk ik ook omdat het zo warm is

5 jaar geleden

Geeft een gerust gevoel dat meerdere dit ervaren!

5 jaar geleden

Ook enkel last van moeheid en snel geïrriteerd worden van dingen

5 jaar geleden

Reactie op Sab88

Ik ben vandaag precies 6 weken. En voel me eigenlijk wel heel goed ook,ook ...
Ik heb ook die ongesteldheidskrampen. Is dat normaal denk je?

5 jaar geleden

@zwangeredaf Ja dat is normaal hoor.. Dat is een teken dat je baarmoeder aan het groeien is en die drukt dan tegen bepaalde spiertjes aan.. Het kan heftiger zijn als je moe bent.. Ik heb gisteravond lekker een kruik er tegenaan gehouden dat was echt even heel relaxed of je kan even ontspannen en het even masseren

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Vandaag 7 weken en vooral veel last van vermoeidheid. Vooral in de ochtend. ...
Ik heb dat ook heel erg, dat ik zo moe ben dat ik de hele tijd kan slapen.

5 jaar geleden

Hihi allemaal herkenbaar :) en wat ik ook sterk heb is dat ik heel aanhankelijk ben naar mijn man toe. Vind het echt heel fijn om hem in de buurt te hebben enzo (normaal ook hoor, maar nu nog extra) :)

5 jaar geleden

Ik heb ook “ongesteldheid” buikpijn & heel erg moe. Totaal geen last van zere/grote borsten! Meer die daar geen last van hebben?

5 jaar geleden

Reactie op eline.warsen

Ik heb ook “ongesteldheid” buikpijn & heel erg moe. Totaal geen last va ...
Bij mij af en toe maar nog niet heel heftig ofzo meer niet als wel

5 jaar geleden

Bij mij is de misselijkheid in overvloed aanwezig. Als ik niet ieder 1,5/2 uur wat eet - wordt het heftiger met braakneigingen. Weinig wat ik wil eten smaakt me, dus met lange tanden eet ik alles op. Dus dit is iedere dag weer een hele uitdaging. Vermoeidheid en gevoelige borsten heb ik weinig last van. Ik ben nu volgens eigen berekening 7 + 2.

5 jaar geleden

Ik heb weinig last van kwaaltjes, alleen wat gevoelige borsten als ik s'avonds op mijn buik lig in bed. Morgen zit ik op 6 weken, hoop dat het weinig last van kwaaltjes zo blijft.

5 jaar geleden

Reactie op eline.warsen

Ik heb ook “ongesteldheid” buikpijn & heel erg moe. Totaal geen last va ...
Ik heb ook geen last van gevoelige borsten. Misschien komt dat nog.

5 jaar geleden

De eerste 6 weken was ik niet zo erg misselijk, maar nu t is echt niet te doen, kheb gelezen dat het vanaf 6 weken dat de symtomen erger zal zijn dan in begin.

5 jaar geleden

Reactie op Rosaria

De eerste 6 weken was ik niet zo erg misselijk, maar nu t is echt niet te d ...
Oh nou dat beloofd niet veel goeds! Hopelijk blijft het meevallen.. Voor jou heel veel sterkte

5 jaar geleden

Ik had al vanaf de innesteling last van mijn borsten.. en nu nogsteeds.. maar verder niks.. wel een collega die zwanger is.. zij gaf aan misselijk te zijn van week 8 tot en met 12.. dus even afwachten.. zit nu op 6+3