60 Reacties

5 jaar geleden

Herkenbaar! Ik ben heel af en toe niet helemaal lekker, maar misselijk kan ik het niet noemen! Ook niet zo extreem moe. Vandaag 6 weken.. wel gevoelige borsten en wat last van zeurderige buikpijn. Ik word er ook maar onzeker van dat ik me niet zo naar voel.. Dit is mijn 4de zwangerschap en ik kan je vertellen: echt elke zwangerschap is anders! We wachten het maar af tot de echo volgende week ☺

5 jaar geleden

Ik ben nu 5 weken, heb alleen nog maar last van me tepels? Heeel gevoelig! En krampen heb ik last van.

5 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Ik ben nu 5 weken, heb alleen nog maar last van me tepels? Heeel gevoelig! ...
Hier ook! Nu sinds 2 dagen moe. Voel me gelijk wat meer zeker dat er daadwerkelijk iets groeit in me hihi

5 jaar geleden

Ik ben voornamelijk moe en snel geïrriteerd, leuk voor de omgeving ook haha! En heb gisteren onwijs steken in mijn borsten gehad maar verder geen grotere of andere kleur tepels en ook niet echt andere kwaaltjes. Hooguit hier en daar wat "ongesteldheid" krampjes. Daar kan ik me dan nog wel eens druk om maken.

5 jaar geleden

Hoi, hier 6+4 en Ik ben vooral onwijs moe! Borsten heel iets gevoelig. Verder is mijn humeur juist wel goed :-) heel af en toe dat ik me niet echt lekker voel, maar echt misselijk ben ik gelukkig niet.

5 jaar geleden

Ik kak sinds 3 dagen helemaal in overdags. Oke, mn lichaam is bezig met mn baby hihi. Kost wat energie

5 jaar geleden

Hoi ik ben 4 weken en 5 dagen en heb ook echt last van die vermoeidheid en misselijkheid. Ben benieuwd hoe de rest van de weken gaan lopen

5 jaar geleden

Ik ben nu 5 weken zwanger. Ik heb last van een lage bloeddruk. Had ik ook bij de vorige 2 zwangerschappen. Bij de eerste geen last, bij de 2de wel. Heeft iemand hier ook last van?

5 jaar geleden

Ik heb last van emotionele instabiliteit om het zo maar even te noemen ;-). Ben nu 5+1 en had gisteravond voor het eerst last van bruine afscheiding (ik moet er wel bij zeggen dat dit na de seks was..) ook vandaag nog beetje last van gehad. Hebben hier meer mensen ervaring mee? Vindt alles nog zo spannend, dus misschien zoek ik er te veel achter hoor (Ben voor het eerst zwanger) . Groetjes Nienke

5 jaar geleden

Reactie op Tienie

Ik ben nu 5 weken zwanger. Ik heb last van een lage bloeddruk. Had ik ook b ...
Ik heb altijd last van een lage bloeddruk! Dus ik ben vaak duizelig enzo.. misschien dat ik het daarom niet zie als een kwaaltje?

5 jaar geleden

Reactie op Nienepien

Ik heb last van emotionele instabiliteit om het zo maar even te noemen ;-). ...
Kan idd door de seks komen door je baarmoedermond. Ik zelf heb er nu nog geen last van gehad maar vriendin van mij wel! Die zei al niet schrikken als dat gebeurd. Ik zit ook in een emotionele rollecoaster. Maar nog steeds niet misselijk. Niet dat ik het wil maar zal mij wel bevestiging geven..

5 jaar geleden

Oké fijn om te horen! Ik heb ook nog geen last van misselijkheid (gelukkig), maar herken wel heel erg wat je zegt; het zou toch net even meer bevestiging geven dat je echt zwanger bent he.

5 jaar geleden

Blij om te lezen dat jullie dit ook zo ervaren. Toch ook weer bevestiging dat het niet aan mij ligt. Ook hier nog niet heel veel last van kwaaltjes wel gelezen vandaag dat dat in week 8 en zelfs in week 10 nog kan komen dus zegt nog niks als je daar nu geen last van hebt😉

5 jaar geleden

Reactie op Tienie

Ik ben nu 5 weken zwanger. Ik heb last van een lage bloeddruk. Had ik ook b ...
Ik heb enorm last van lage bloeddruk. Wel vervelend

5 jaar geleden

Reactie op Sab88

Blij om te lezen dat jullie dit ook zo ervaren. Toch ook weer bevestiging d ...
Ik heb gelezen vanaf week 6 en idd bij mij is het juist begonnen aan week 6 en ik ben extreem misselijk, van s morgens tot s avonds.

5 jaar geleden

@rosaria, ik ben nu 6+1 denk toch dat het bij iedereen anders is.. Wel vervelend voor je. Hoop dat je je gauw weer beter gaat voelen

5 jaar geleden

Reactie op Sab88

@rosaria, ik ben nu 6+1 denk toch dat het bij iedereen anders is.. Wel verv ...
Ja idd iedere vrouw is anders, ik moet nog 5 weken volhouden, als het wil stoppen aan 12 weken, 😉

5 jaar geleden

@rosaria, je moet maar zo denken het is uiteindelijk voor een goed doel en iets moois :) ben je voor de eerste keer zwanger?

5 jaar geleden

Reactie op Sab88

@rosaria, je moet maar zo denken het is uiteindelijk voor een goed doel en ...
Nee,het is niet mijn eerste zwangerschap

5 jaar geleden

@Rosaira, het is idd lastig. Ik merk wel als ik regelmatig beetje eet gaat het wel beter. @CCV wat lastig dat je er altijd last van hebt.