60 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Nienepien

Ik heb last van emotionele instabiliteit om het zo maar even te noemen ;-). ...
Jep, ik heb daar ook vaak last van.. Irritant, maar kan geen kwaad :)

5 jaar geleden

Hoi medemama's! Hier tot 2 dagen terug al banden en bekkenpijn volop bij elke beweging. Denk doordat het de 2e zwangerachap is dat mijn lichaam sneller aan het stabiliseren is, of heb een rustdag met alle klachten 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Diede

Hoi, hier 6+4 en Ik ben vooral onwijs moe! Borsten heel iets gevoelig. Ver ...
Heel herkenbaar hier!

5 jaar geleden

Ik heb ook last van maagzuur. Niet zo zeer het zuur al echt maar dat ik voel dat het hoog zit, snappen jullie wat ik bedoel?

5 jaar geleden

Ik heb ook last van maagzuur. Niet zo zeer het zuur al echt maar dat ik voe ...
Ja ik had dat in week 3-4

5 jaar geleden

Ja heel erg hoofdpijn rond week 3... en nu vooral echt moe. Gelukkig niet heel misselijk. Zijn er meer mensen die echt al een buikje hebben?? Bij mn eerste kindje kreeg ik dit pas rond 14 weken, maar vandaag vroeg een collega zelfs al of ik misschien zwanger was ....

5 jaar geleden

Reactie op S123

Ja heel erg hoofdpijn rond week 3... en nu vooral echt moe. Gelukkig niet h ...
Dat is al aardig snel dan, misschien door je gedrag of iets? Hoe reageerde je erop?

5 jaar geleden

Ja klopt... schijnt bij een tweede sneller te gaan maar had dit niet verwacht :p Heb maar gezegd dat ik de kilo's van de eerste nog steeds niet kwijt ben Hahah

5 jaar geleden

Reactie op S123

Ja klopt... schijnt bij een tweede sneller te gaan maar had dit niet verwac ...
Haha hier ook zegt een client zo goh.. je zou wel eens zwanger kunnen zijn zeg.. kijk die buik 🙈

5 jaar geleden

Reactie op S123

Ja heel erg hoofdpijn rond week 3... en nu vooral echt moe. Gelukkig niet h ...
Haha herkenbaar.. zwanger van de vierde maar heb al moeite met mijn spijkerbroeken dicht krijgen. Nu 7 weken zwanger.

5 jaar geleden

Reactie op Nienepien

Ik heb last van emotionele instabiliteit om het zo maar even te noemen ;-). ...
ik heb dit ook gehad en gyn zegt dat het komt omdat je baarmoeder meer doorbloed is nu. heb toch een dag of 4 bruinverlies gehad. niet veel maar toch lichtjes

5 jaar geleden

Ik heb ook last van maagzuur. Niet zo zeer het zuur al echt maar dat ik voe ...
Heel herkenbaar, dat ervaar ik zelf ook

5 jaar geleden

Hier ook 6+1 en zwanger van de 2e.. bij de eerste wist ik t pas na 12 weken dus nooit echt doorgehad iets van kwaaltjes maar bij deze ben ik wel steeds duizelig, en ontzettend warm steeds en savonds ontzettend moe.. soms ook beetje steken maar dat kan ik me ook inbeelden aangezien wij voor de 1e een miskraam hebben gehad en ik daar nog steeds bang voor ben

5 jaar geleden

Nou ik had denk ik niets moeten zeggen! Ik heb hang al twee dagen boven de wc pot.. hou niks binnen. Super vervelend! Ik ben ook bang dat nu de vitamines die ik slik voor niks zijn .. iemand tips?

5 jaar geleden

Reactie op ccv

Nou ik had denk ik niets moeten zeggen! Ik heb hang al twee dagen boven de ...
Ohjeej! Sterkte! Misschien boullion drinken? Zodat je misschien toch beetje iets binnen houd

5 jaar geleden

Reactie op ccv

Nou ik had denk ik niets moeten zeggen! Ik heb hang al twee dagen boven de ...
Bij extreme misselijkheid kan je volgens mij via huisarts wat krijgen tegen de misselijkheid. Vriendin van mij kon ook niks binnenhouden en is toen naar de huisarts gegaan. Weet niet meer precies wat ze heeft gekregen maar in elk geval was het toen over!

5 jaar geleden

Reactie op ccv

Nou ik had denk ik niets moeten zeggen! Ik heb hang al twee dagen boven de ...
Emesafane bij de huisarts vragen! Werkt super tegen de misselijkheid :)

5 jaar geleden

Ik slik nu al twee weken 2x emesafene per dag om mijn drinken en eten binnen te kunnen houden. Ben nog steeds wel geregeld misselijk, maar het overgeven is weg.

5 jaar geleden

Ik ben, vooralsnog, een geluksvogel. Vorige zwangerschap geen kwaaltjes en nu weer niet. Sterkte met de misselijkheid. Lijkt me afschuwelijk.

5 jaar geleden

Hallo allemaal, Hoe gaat het met jullie dames? Zijn er al mama’s bij due last hebben van kwaaltjes? Ik ben 8+2 vandaag en het gaat echt super goed. Alleen soms last van zere borsten maar vooralsnog niet overgegeven of misselijk. Wij zijn op vakantie en kan gelukkig volop genieten. Was daar wel een beetje bang voor.