12 Reacties

3 jaar geleden

Ja hier ook precies een week later koorts en veel overgeven. Daarna ook gelijk de 6de ziekte. Nu weer beter! Koorts bleef 3 dagen. Naar de huisarts gaan als het je niet lekker zit is nooit verkeerd! Succes! Hopelijk knapt de kleine snel op!

3 jaar geleden

Balen zeg. Dit kan er wel bij horen tot uiting van de menC, als de kleine maar goed blijft drinken. Mijn dochter heeft van de meeste vaccinaties last gehad, maar deze niet 🍀 beterschap en dat het gauw mag opknappen

3 jaar geleden

Ons dochtertje heeft de twee weken na de BMR 2x een weekend lang 40+ graden koorts gehad. Verder 2 weken lang gekwakkeld. Geen idee wat wat was maar daarna was ze gelukkig weer haar vrolijke zelf!

3 jaar geleden

Jazeker, mijn dochtertje werd er ook echt ziek van. Na zo’n 8 dagen ineens hoge koorts, en dat duurde een paar dagen. Ik heb toen ook gebeld idd, omdat ik het echt wel heftig vond hoe ze daarop reageerde. Ga en aan dat het echt een normale reactie was en eigenlijk alle klachten die ze had overeen kwamen. Maarrrrr dat het Max 24 uur zou duren. Nou bij ons heeft het 3/4 dagen geduurd. Moet wel zeggen dat ze overal heftig op reageerde maar deze vond ik we extreem. En de tbc vaccinatie ook, dat heeft bijna een jaar geduurd voordat het wondje geheeld was. Als je het niet vertrouwd gewoon bellen idd. Sterkte met je schatje.

3 jaar geleden

Reactie op Caatje013

Jazeker, mijn dochtertje werd er ook echt ziek van. Na zo’n 8 dagen ineens ...
Ik heb zojuist gebeld en inderdaad zolang hij ‘alert’ is is het goed. Hij heeft tot nu toe op alle vaccinaties altijd heftig gereageerd qua koorts maar nooit zo lang. Meestal maar 1 of Max 2 dagen en nu dus al 3 dagen. Gisteren ochtend 40.2 en vanochtend 39.9. Vind het maar akelig, helemaal met die hitte nu.. Dankjewel voor alle reacties, wij knuffelen rustig verder en hopen dat de koorts snel zakt. Het weer buiten is ook niet echt prettig als ze zo’n koorts hebben ☹️

3 jaar geleden

De BMR is heftig he. Ik weet nog dat onze zoon er destijds ook flink last van had. Sterkte!!

3 jaar geleden

Ja die van mij heeft 5 dagen koorts gehad 40 tot 40.5 en daarna bleek dat die een keel en oor ontsteking had gekregen door de verminderde weerstand.

3 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ja die van mij heeft 5 dagen koorts gehad 40 tot 40.5 en daarna bleek dat d ...
Phoe wat heftig! Ben blij dat hij er na deze vaccinatie er de komende tijd even vanaf is 🙄

3 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Phoe wat heftig! Ben blij dat hij er na deze vaccinatie er de komende tijd ...
Jaa daar ben ik ook zoo blij mee! Onze kleine heeft nu nog steeds last van zn oorontsteking. Hij was echt goed ziek er van! Hangen hangen hangen. Ik was heel blij dat het toen niet zo heeel warm was als nu... pfff

3 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Jaa daar ben ik ook zoo blij mee! Onze kleine heeft nu nog steeds last van ...
Snap ik! ☹️ Mijn zoontje ligt nu al vanaf 11.15 te slapen en is nog steeds helemaal knock-out. Gisteren ook van 12 tot half 5 geslapen. Gelukkig is het op zijn kamertje niet super warm maar fijn is anders 🙄.

3 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Jaa daar ben ik ook zoo blij mee! Onze kleine heeft nu nog steeds last van ...
Volg je moedergevoel!!! Liever iets te vaak dan iets te weinig naar de dokter voor dit soort dingen

3 jaar geleden

Reactie op Janneke de Bruijn

Ja hier ook precies een week later koorts en veel overgeven. Daarna ook gel ...
De reactie van onze kindjes lijkt veel overheen te komen. Zijn koorts is vandaag gelukkig voor het eerst weg dus ook 3 dagen maar zit nu volledig onder de uitslag. Kan ook wel een bijwerking zijn van de prik begreep ik.