34 Reacties

4 jaar geleden

Dat stinken heb ik ook ervaren! Ben overgestapt naar de Lidl luiers.... ik vind ze ook goed

4 jaar geleden

Hey hoi.. Wij gebruiken ook de luiers van kruidvat maae nog niks raars meegemaakt🙈 ik verschoon best vaak dus ook nooit ongelukjes!😅

4 jaar geleden

Wij hebben ook altijd problemen met kruitvat luiers en gebruiken Lidl luiers, de nachten lekt hij daar wel doorheen een maat groter werkt ook niet goed dus voor de nacht hebben we van pampers de broekjes en dat gaat prima

4 jaar geleden

Wij gebruiken Albert heijn eigen merk, nooit problemen mee ook niet in de nacht.

4 jaar geleden

Nooit last van bij Kruidvat luieres

4 jaar geleden

Had tijdelijk kruidvat gebruikt.. Alleen kleine kreeg billenuitslag ervan. Dus snel weer overgestapt op pampers. Op kinderopvang gebruiken ze hem nog wel, tot nu toe zonder issues

4 jaar geleden

Ja hier hetzelfde probleem... ga over naar lidl

4 jaar geleden

6 jaar geleden waren ze wat dikker. De kwaliteit was echt een stuk beter. Ik heb toen ook alleen kruitvat luiers gebruikt. Nu gebruik ik het ook, maar ze de urine stinkt er idd doorheen. Ik ben er niet tevreden over. Ga dan ook overstappen op de lidl luiers als de pakken op zijn. Had nl een aantal gekocht tijdens de aanbieding.

4 jaar geleden

Reactie op UBEK

6 jaar geleden waren ze wat dikker. De kwaliteit was echt een stuk beter. I ...
Bedankt voor je tip. Ik heb inmiddels contact gehad met het hoofdkantoor, omdat ik ook wat pakken over heb.. Omdat ze eigen merk zijn mag je ze zonder bon terug brengen of ruilen .. dus dan hoef je niet te wachten als je nu al over wil stappen. Ik ga vandaag ook mijn pakken terug brengen en even langs de lidl om die te proberen..

4 jaar geleden

Wij gebruiken kruidvat, geen problemen mee. Wat ik ook erg fijne luiers vind is die van de etos. Die zijn eigenlijk fijner dan de nieuwe van de kruidvat, vind ik. Ik zie tussen de reacties vaak lidl staan maar die vind ik dus helemaal niets!

4 jaar geleden

Ik vind de Kruidvat luiers vreselijk! Niet eens vanwege doorlekken, maar vind de buitenkant van de luier zo erg naar plastic aanvoelen! Had toevallig een paar gekregen die iemand over had om te proberen. Daarvoor gebruikte ik altijd pampers maar ben nu overgestapt op Etos woezel en pip, die vind ik echt super fijn! Zachte stof, stinkt niet en nog nooit doorgelekt! Me schoonzus gebruikt bonbebe algemeen huismerk van verschillende supermarkten, zij is daar ook tevreden over!

4 jaar geleden

Ja ik gebruik al sinds haar geboorte kruidvat luiers maar nu we zijn overgestapt op nummer 3 (vernieuwde pak) merk ik dat mijn dochter telkens doorlek als zij heeft gepoept.

4 jaar geleden

Hier ook geprobeerd maar helaas had hij last van rode billetjes Dus wij blijven toch bij pampers

4 jaar geleden

Ja vind de nieuwe ook niks. maar je kunt de oude pakken toch ook nog kopen? Wij zijn overgestapt maar Bonbébé, vind 't fijn dat ze zachter aanvoelen en hoge achterkant hebben. Prijs is ook a la Kruidvat. Verkrijgbaar oa bij Dirk, Hoogvliet, Coop etc.

4 jaar geleden

Ik merk ook dat de luiers heel snel gaan stinken

4 jaar geleden

Hier gebruiken we ook kv luiers. Wanneer hij geplast heeft ruik je het inderdaad wel eens maar dan heeft hij vaak al wel een redelijk volle plasluier dus tijd om te verschonen. Verder pas 1 keer doorgelekt van ontlasting(toen hij tandjes kreeg) en verder eigenlijk nooit. Moet zeggen dat ik, behalve pampers en huggies nog niets anders heb geprobeerd

4 jaar geleden

Hoi! Nee wij hebben nooit problemen hiermee gehad en gebruiken al sinds de geboorte kruidvat luiers. De nieuwe van Kruidvat heb ik volgens mij nog niet gebruikt, bij een goede aanbieding kopen wij groots in 😁

4 jaar geleden

De nieuwe luiers (die ze droog en flexibel noemen) zijn bedoeld om de plas beter te verdelen over de luier, maar heb nog niet gezien dat dat ook gebeurt! Droog en vertrouwd is nog steeds heel fijn, nooit problemen mee.

4 jaar geleden

Ik gebruik altijd Kruidvat luiers en Albert Heijn luiers, nooit geen klachten tot nu toe..

4 jaar geleden

Ik merk ook dat de luiers van kruidvat eerder gaan stinken, verder nog geen problemen mee gehad.. hopelijk blijft dat zo.. ik heb nu nog kruidvat