34 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben ook over gestapt naar die van de etos en vind ze fijner dan die van de kruidvat. Ghazoo luiers vind ik ook fijn maar de etos luiers zijn kwa prijs weer goedkoper en even fijn

4 jaar geleden

Kruidvat vind ik vanaf maat 3 erg stinken. Ik heb van een vriendin de luiers van Zwitsal geadviseerd gekregen, daar ga ik van de week mee testen. Nu heb ik pampers maar vind ze zo klein

4 jaar geleden

Reactie op jansen-42

Kruidvat vind ik vanaf maat 3 erg stinken. Ik heb van een vriendin de luier ...
Ik heb ook een tijdje zwitsal geprobeerd, ik vind dat ze eigenlijk nog sneller gaan stinken als de kruidvat luier.. ik ga straks naar de etos, ga ik die maar proberen..

4 jaar geleden

Vanaf zijn geboorte hebben we al de pampers premium protection heel erg tevreden over. Oude kinderdagverblijf had Kruidvat luiers, niets anders dan rode billen, dus eigen luiers meegegeven, over naar een ander kinderdagverblijf en hier hebben ze wel pampers en nu nergens last meer van.

4 jaar geleden

Ik raad Pampers aan. Die lekken nooit en voelen ook Confortabel ze slaapt hiermee het beste! Van Kruidvat gebruik ik af en toe ook ik heb nooit problemen gehad.

4 jaar geleden

Ik gebruik vanaf geboorte al van Etos. Nooit problemen gehad, niet doorgelekt , niet kapot en past goed bij aangegeven kilo’s. Ik heb juist twee keer gehad dat hij met pampers was doorgelekt, toen ik hem in de avond verschoonde nadat hij van de opvang kwam. Toeval? Erg tevreden met Etos dus. Prijs en aanbiedingen zijn ook prettig! 😁

4 jaar geleden

Ik vind juist kruidvat heel prettig. Hangt denk ik toch ook maar net af van de bouw van je kindje

4 jaar geleden

Ik vind Kruidvat ook stinken nu, dat was altijd al een beetje maat vind het nu erger. Ik dacht dat het aam de plas van mn dochter lag 😁 wij gaan overstappen op wasbaar dus straks grotendeels van de stank af.

4 jaar geleden

Bij mij werken de kruidvat luiers super goed,pampers juist minder, vooral 8n de nacht lekt hij ermee door, kruidvat niet.

4 jaar geleden

Wij hadden ook altijd kruidvatluiers maar werd hier na de nieuwe ook drama.. hebben nu etos luiers en nergens last van

4 jaar geleden

Inmiddels een dikke dag bezig met de etos luiers. Ik ben er helemaal blij mee. Nooit meer kruidvat luiers hier in huis!

4 jaar geleden

Ja hier idem. Ineens dat de ontlasting er langs alle kanten uit liep. Ben overgestapt op zwitsal luiers en daar ben ik erg tevreden mee moet ik zeggen. Hij slaapt sindsdien ook lekker door en daarbij nog geen problemen gehad. Gebruik ze nu ongeveer 3/3.5 maand

4 jaar geleden

Ze hebben droog en vertrouwd nog in maxi pakken. Hier ook steeds drama en stank met die nieuwe. Gelukkig kon ik de andere pakken omruilen voor droog en vertrouwd. Nu nergens meer last van 👍

4 jaar geleden

Alles geprobeerd maar die van Etos en kruitvat zijn toch meer van plastic ofzo en broeierig. Wij zijn naar korte test periode gewoon terug op pampers. Daarin heb je ook weer tig verschillende soorten maar tot nu toe premium Protection werkt perfect ook bij grote plassen/ontlasting.