13 Reacties

3 jaar geleden

Cantu heeft inderdaad goeie producten. Ik zou je willen adviseren om je aan te melden bij The Curls Cult als je Facebook hebt. Er is veel informatie over haareigenschappen en geschikte producten.

3 jaar geleden

Geen ervaring mee. Ik gebruik prinsessen shampoo van schwarzkopf en was soms alleen met conditioner van Yari green (Heb het op eigen ogen getest en prikt niet). Mijn dochter heeft wel totaal andere krulletjes. Ben je bekend met de cg methode?

3 jaar geleden

Reactie op Baby Hatsjoe

Geen ervaring mee. Ik gebruik prinsessen shampoo van schwarzkopf en was som ...
Momenteel nog niet mee bekend, maar tijdens mijn zoektocht op internet wel bij uitgekomen vandaag.

3 jaar geleden

Reactie op Sofie16

Momenteel nog niet mee bekend, maar tijdens mijn zoektocht op internet wel ...
Ik vind het voor mijzelf erg ingewikkeld maar voor mijn dochter simpel. 2x hooguit was ik het met bovengenoemde opties. En verder spoel ik het uit met water en doe er alleen maar water d.m.v een plantenspuit in om in de ochtend te stylen ;)

3 jaar geleden

Reactie op Baby Hatsjoe

Ik vind het voor mijzelf erg ingewikkeld maar voor mijn dochter simpel. 2x ...
Super. Dankjewel voor de tips! Ik gebruik momenteel ook maar 1x shampoo per week voor haar, maar zou eens moeten bekijken of die CG proof is 😊

3 jaar geleden

Reactie op Sofie16

Super. Dankjewel voor de tips! Ik gebruik momenteel ook maar 1x shampoo per ...
Welke is het?

3 jaar geleden

Reactie op Baby Hatsjoe

Welke is het?
Mustela

3 jaar geleden

Reactie op Sofie16

Mustela
Niet bekend mee. Sorry https://m.facebook.com/groups/499787087144532?group_view_referrer=search Dit is die facebook site die al benoemd werd. Succes met de zoektocht en wie weet hebben nog meer mama's hier de gouden tip😉

3 jaar geleden

Reactie op Baby Hatsjoe

Ik vind het voor mijzelf erg ingewikkeld maar voor mijn dochter simpel. 2x ...
Nog even een belangrijke. 2x hooguit in de week. Niet dagelijks😁

3 jaar geleden

Reactie op Baby Hatsjoe

Niet bekend mee. Sorry https://m.facebook.com/groups/499787087144532?group ...
Aanvraag tot lidmaatschap is verzonden 😊

3 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft ook kroeshaar ik gebruik dit elke morgen een klein beetje in haar haar en dan uitkammen maakt het goed doorkambaar en is een stuk minder droog en pluist ook veel minder

3 jaar geleden

Sorry weet niet of de foto gelukt is

3 jaar geleden

Ik gebruik mixed chicks leave in conditioner (voor mijn zoontje). De shampoo is er ook erg fijn van.