8 Reacties

4 jaar geleden

Hoi! Ik gebruik Hero nutrasense, werkt bij ons goed in combinatie met bv.

4 jaar geleden

Oh wat naar! Hier ook een combinatie. Ik geef de standaard Nutrilon 1 die kan je ook combineren met bv en geen slijm hier.

4 jaar geleden

Ik geef Evolia 1 van nan en dat is overgangskunstvoeding die je perfect kan combineren met borstvoeding

4 jaar geleden

Ik ben bezig met het afbouwen van borstvoeding en gebruik sinds een paar dagen HiPP als kv in combinatie met bv (want het afbouwen duurt nog een tijd). Zeer tevreden mee!! Van de Hero moest mijn kleine HEEL VEEL spugen .. oh en wat een geur, zo zuur! HiPP stond ook op de lijst ‘beste kv’ en ik merk nu al een groot verschil: ze spuugt niet, het stinkt niet, geen vieze slijm in dr mond en haar darmpjes kunnen het goed verdragen. Ik heb weken geleden de tip gekregen dit merk te gebruiken, maar had er toen geen gehoor aan gegeven.. baal er nog van. Succes!

4 jaar geleden

Wij gebruiken van Nestlé Nan Evolia, die is speciaal ontwikkeld voor de overgang van bv naar kv en icm met bv. Werkt hier heel goed, succes ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Mems

Ik geef Evolia 1 van nan en dat is overgangskunstvoeding die je perfect kan ...
Thnx voor je tip is het in winkels te verkrijgen ? Of moet het online besteld worden?

4 jaar geleden

Reactie op sylvana/

Wij gebruiken van Nestlé Nan Evolia, die is speciaal ontwikkeld voor de ove ...
Thnx voor je tip is het in winkels te verkrijgen ? Of moet het online besteld worden?

4 jaar geleden

In principe is hier in nederland alle kunstvoeding hetzelfde ivm wetgevingen. Dus als je standaard van een supermarkt pakt zit er zo goed als geen verschil in als een duurdere. En ook deze merken hebben aparte voeding bij eventuele problemen zoals allergie etc. Ik zelf ben met borstvoeding begonnen maar door spruw abrupt overgestapt naar AH voeding. Ging prima