23 Reacties

VRIEND

4 jaar geleden

Ik gebruik HIPP dit gaat heel goed. Ik gebruik het al vanaf dat ze geboren is. Ik maak onvoldoende bv aan voor een volledige voeding, vandaar gebruik kv. Succes!

4 jaar geleden

Wij gebruiken al een paar weken Nan Evolia van Nestlé icm borstvoeding en dit gaat erg goed. Zeker aan te raden omdat deze kv speciaal is ontwikkeld om samen te gebruiken met borstvoeding. Succes ☺️

4 jaar geleden

Ik gebruik ook HIPP. Zeer tevreden mee, spuugt er niet van en het stinkt niet!

4 jaar geleden

Hoi ik gebruik de hipp in het begin heb ik nutrilon pre fea gebruikt maar dat maakte te veel slijm bij mijn dochter sinds 2 weken ben ik overgestapt naar HIPP en ik merk een groot verschil ze heef minder slijm en heeft ook weinig mondjes. Ik geef in de ochtend 150 ml kv overdag alleen borstvoeding en in de avond geef ik 150 ml kv plus me borst. Dan slaapt ze tot 3 uur in de nacht en geef ik in de nacht ook borstvoeding. Mijn tip is kolfen ik heb ook een handkolf aangeschaft anders verminderd mijn productie ook heel erg helaas success

4 jaar geleden

Reactie op sylvana/

Wij gebruiken al een paar weken Nan Evolia van Nestlé icm borstvoeding en d ...
Volgens mij is dit speciaal te koop in belgie ik wou de nan ook gebruiken maar kon het nergens vinden in nederland heel jammer 😔

4 jaar geleden

Biobim, ze heeft vanaf flesje 1 niet gek opgekeken en doet het er hartstikke goed op. Ik ben zelf helaas na 4maanden fulltime kolven ook aan het afbouwen, omdat mijn productie achteruit loopt en het ‘s nachts extra kolven me opbreekt. Biobim is de kv die ze op de opvang gebruiken en lees er online veel goede dingen over (minder e-nummers, geen suikers toegevoegd. Ook vetter dan bijv. Nitrilon, dus komt meer overeen met borstvoeding).

4 jaar geleden

Wij ook Nan Evolia 1, doen we al sinds de geboorte in combinatie en dat lukt perfect. Omdat het echt overgangskunstvoeding is :)

4 jaar geleden

Wij gebruiken al sinds de geboorte de nutrilon 1 standaard in combinatie met bv. Ik maak al sinds de geboorte te weinig melk aan, vandaar de combinatie. Maar dit gaat perfect.

4 jaar geleden

Wij gebruiken kv van de Kruidvat ( maakt niet uit welk merk je pakt schijnt allemaal dezelfde richtlijnen te zijn ) in combinatie met bv dit kolf ik sinds kort af want hij drinkt heel onrustig aan de borst. Wij doen 1x kv en ik kolf dan ook af op t werk. Prima te doen.

4 jaar geleden

Volgens mij is dit speciaal te koop in belgie ik wou de nan ook gebruiken m ...
Online bestellen?

4 jaar geleden

We gebruiken Nutrilon 1. Ik geef sinds een maand ook kunstvoeding icm borst - 1x kv en 4x bv. Dat gaat vanaf het begin goed.

4 jaar geleden

Ik gebruik Nutrilon Prefea, speciaal voor het afbouwen van borstvoeding of in combinatie met borstvoeding. Hier zitten schijnbaar meer eiwitten in (?). Gaat heel erg goed! Ben wel van plan om binnenkort over te stappen op Nutrilon standaard 1, omdat dat iets goedkoper is en beter te verkrijgen is.

4 jaar geleden

Sinds de kraamweek krijgt onze zoon al Nutrilon 1 (de standaard), omdat we hem moesten bij voeden, op advies van de kraamzorg die gekocht.. Gaat prima hier in combi met bv. Hij krijgt soms de hele dag kv als oma oppast 1x p.w. en soms ook naar de opvang, als mijn voorraad op is.. Soms kolf ik minder en dan gaat het harder met de voorraad. Succes! 🙂

4 jaar geleden

Biobim, ze heeft vanaf flesje 1 niet gek opgekeken en doet het er hartstikk ...
Ik weet niet wat de reden is dat je 's nachts nog kolfde, maar heb je ook geprobeerd om dat eerst af te bouwen? Ik kolf alleen op het werk, in de nacht al heel lang niet meer.. Op die manier kun je misschien wel bv blijven geven als je dat wil

4 jaar geleden

Reactie op Nietje90

Ik weet niet wat de reden is dat je 's nachts nog kolfde, maar heb je ook g ...
Ik kolf ook alleen op werk en dan nog 2x thuis. Nooit 's nachts. Met 1x kv geeft wel enorme rust. En kan toch grotendeels nog bv geven

4 jaar geleden

Ik gaf nutrilon ha dit deed ik meer vanwege eigen allergieen. Ging heel goed in combinatie

4 jaar geleden

Reactie op Nietje90

Ik weet niet wat de reden is dat je 's nachts nog kolfde, maar heb je ook g ...
Ik moest alles kolven ivm verborgen reflux, waardoor alles ingedikt en met de fles gegeven werd. Dus ‘s nachts extra opstaan om te kolven, was om mijn productie op gang te houden. Bij fulltime kolven komen namelijk niet de hormonen vrij die bij borstvoeding wel vrij komen, waardoor je vaker moet kolven dan je normaal voedingen zou geven. Dat brak op, dus dat doe ik nu al even niet meer. Maar dan gaat de productie vrij snel achteruit helaas, en is dus eindig. Baal er enorm van, maar het is niet anders!

4 jaar geleden

Ik moest alles kolven ivm verborgen reflux, waardoor alles ingedikt en met ...
Wanneer merkte je dat op dat de productie terug liep? Ook toen je al een tijdje ''s nachts kolfde? Ik kolf nu ook fulltime en red meestal net de voeding die die nodig heeft. Voorraad ging er snel doorheen wat ook veel stress met zich mee bracht. Ik kolf niet' 's nachts namelijk, dus misschien dat daarom mijn productie nog verder terug kan lopen enn dat wil ik niet 😳

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Wanneer merkte je dat op dat de productie terug liep? Ook toen je al een ti ...
Hoi Nadtja, bij mij liep de productie verder terug ondanks dat het een tijd stabiel was (zonder ‘s nachts te kolven). Het ging extra hard toen ik een maandje geleden weer aan het werk ging, die drukte is niet echt bevorderlijk geweest voor m’n productie. Ik heb me suf ge-powerkolft en borstvoedingsthee gedronken, dat mocht niet baten, Maar goed dat was bij mij, hoeft bij jou niet zo te zijn!

4 jaar geleden

Reactie op ingvc

We gebruiken Nutrilon 1. Ik geef sinds een maand ook kunstvoeding icm borst ...
Hier hetzelfde! Gaat prima. Ik zou eerst gewoon de standaard kv proberen, voordat je met dure speciale kv aan de slag gaat! En even een week of 2 doorzetten, voordat je conclusies trekt! Je baby moet er aan wennen! Die van ons heeft nu ineens nog maar 1 poepluier in de 2 dagen ipv elke dag een paar 🥳 (en geen last van opstipatie gelukkig!)