115 Reacties

5 jaar geleden

Volgens berekening vandaag 5 weekjes zwanger en al een hele week erge pijn aan me borsten. En voel me erg opgeblazen, nu ben ik al niet de dunste en heb ik na 3 jaar proberen te lijnen met ups en downs nog steeds een hangbuik van de eerste, maar voel me wel een koe😔

5 jaar geleden

Pffff, vooral heel moe. Ik word elke morgen moe wakker en moet smiddags een dutje doen, want anders hou ik het gewoon niet de hele dag vol. En verstrooid! Autosleutels in de koelkast leggen, dat soort gekke dingen. Gelukkig (nog) niet misselijk. Fingers crossed😬

5 jaar geleden

Hier een nieuw kwaaltje, puistjes! Ik heb er nooit echt last van gehad, tot nu. Gek dat je lichaam op zo een korte tijd kan veranderen.

5 jaar geleden

Dag dames, zojuist heb ik ook een beetje gekleurd afscheiding tegen het lichtbruine aan. Daarna weer wit, was even benieuwd hoe het nu is met jullie paar dagen verder. Hvl weken zijn jullie? Ik ben nu 4 weken +1

5 jaar geleden

Reactie op Faar

Dag dames, zojuist heb ik ook een beetje gekleurd afscheiding tegen het lic ...
Hoi, dat heb ik ook gehad rond dezelfde periode. Schrok mij dood, maar het was na 1 dag weer over. Bruin is oud bloed. Afwachten. Zo lang het niet helderrood wordt gaat het goed :)

5 jaar geleden

@robster ja laten we het hopen. :) Dank voor je reactie!!!

5 jaar geleden

Ik ben vandaag 4 weken + 4. Alleen een opgezette buik en af en toe een beetje krampjes. Verder nergens last van gelukkig.

5 jaar geleden

Pff voel me echt een opgeblazen ballon. Wie heeft er nog meer last van?

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Pff voel me echt een opgeblazen ballon. Wie heeft er nog meer last van?
Heb ik ook ontzettend veel last van.

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Pff voel me echt een opgeblazen ballon. Wie heeft er nog meer last van?
Heb ik ook heel erg. Zo ziet het er ook uit haha.

5 jaar geleden

Reactie op Faar

Dag dames, zojuist heb ik ook een beetje gekleurd afscheiding tegen het lic ...
Hoi hier af en toe nog steeds een enkele druppel bloedverlies. Gisteren even met gynaecologie gebeld (val in speciaal spreekuur ivm diabetes en schildklier). Die mevrouw zegt ook dat met deze periode (rond 7 wkn) ze nog weinig kunnen zien en sowieso al niks kunnen doen mocht het toch mis zijn. Ik heb aanstaande dinsdag mn eerste echo en die moet ik maar afwachten. En niet meteen van het ergste uitgaan! Mn vriendin heeft t ook gehad in de zwangerschap en die heeft nu een gezonde zoon. Bleek niks mis te zijn.

5 jaar geleden

@LOES80 Hopen indd dat alles goed is en we t even kunnen loslaten, spannend je echo!!!! Ik voel wel lichte krampen steeds maar dat had ik wel vanaf het begin, hoe ervaar jij het?

5 jaar geleden

Reactie op Faar

@LOES80 Hopen indd dat alles goed is en we t even kunnen loslaten, spannend ...
Ik probeer het zo nuchter mogelijk te bekijken. Wel idd af en toe wat lichte krampen maar dat had ik bij mn eerste kindje ook. En mocht t toch mis gaan dan mocht t niet zo zijn en zat er al iets niet goed. Dat is mijn visie erop. Natuurlijk zou ik t vreselijk vinden en ook heus verdrietig maar dat is hoe ik er tegenaan kijk.

5 jaar geleden

Zijn er nog meer dames zo belachelijk veel moe? Ik kan soms mijn stoel niet eens uit komen. Handig met een rondlopende peuter.

5 jaar geleden

Reactie op Memmie92

Zijn er nog meer dames zo belachelijk veel moe? Ik kan soms mijn stoel niet ...
Ja zeker en dit had ik niet zo erg bij me eerste zwangerschappen. Lig elke dag om 8uin bed

5 jaar geleden

Reactie op Memmie92

Zijn er nog meer dames zo belachelijk veel moe? Ik kan soms mijn stoel niet ...
Yep. Op vrije (mid)dagen ga ik net als mn peuter ook ff dutje doen. Werkt ook weer goed om madammeke in bed te krijgen haha.

5 jaar geleden

Ik heb (gelukkig) nog redelijk weinig kwaaltjes. Daarom voelt het ook zo onwerkelijk. Mijn borsten zijn wat gegroeid, maar daar blijft het wel bij. Wij kwamen er op vakantie in Amerika achter dat ik zwanger was en ik moet zeggen dat het eten me daar wel redelijk tegen stond.. maar dat kan ook aan de grote porties liggen haha. Ook ben ik sinds een aantal dagen erg moe, maar ik heb ook een flinke jetlag.. dus al met al weet ik het niet zo goed. Hebben meer mensen het gevoel dat het nog zo onwerkelijk is?

5 jaar geleden

Zeker nog onwerkelijk ja, eerst de echo afwachten om het met eigen ogen te zien. Ik denk dat ik er dan pas echt blij mee durf te zijn. En dat het dan ook pas echt meer gaat leven.

5 jaar geleden

Heb met vlagen misselijkheid en heel moe maar voor de rest voel ik weinig.. Een wereld van verschil met me eerste zwangerschap toen was ik heel erg misselijk en veel spugen tot 32 weken

5 jaar geleden

Ik ben echt heel moe. Tegen de middag kan ik niks meer! En misselijk als ik niet op tijd eet.