8 Reacties

4 jaar geleden

Gewoon geven. Als ze het pakt, is dat fijn. Pakt ze het niet? Dan mengen met gegolfde melk. Steeds minder bv en steeds meer kv

4 jaar geleden

Hi als je haar blijft aanleggen op dit tijdstip, dan ga je vanzelf weer meer melk aanmaken. Verder met kunstvoeding en de wissel van bv geen ervaring. Succes !

4 jaar geleden

Volgens mij maakt het niet zoveel uit welke voeding je geeft. Zelf ben ik toen mijn dochter 9 weken was langzaam overgestapt op Kunstvoeding aangezien ze niet meer aan de borst wilde drinken. Sindsdien gebruik ik de nutrilon standaard. Ook omdat ze deze op de opvang ook hebben en het dus niet mee hoef te geven. Hier doet ze het super op. Ze is vandaag 18 weken en krijgt haar laatste voeding om 19.00 uur en slaapt dan van 19.30 tot 7 uur door.

4 jaar geleden

Reactie op Melz222

Volgens mij maakt het niet zoveel uit welke voeding je geeft. Zelf ben ik ...
Het is idd goed om te weten welke Kunstvoeding hebben ze op de opvang. Ik zal morgen bellen en vragen. Het lijkt wel makkelijk te zijn maar ik wordt zo verdrietig ervan... Ik vind borstvoeding zo belangrijk en voelt zo goed 😔

4 jaar geleden

Reactie op Sahvan

Hi als je haar blijft aanleggen op dit tijdstip, dan ga je vanzelf weer mee ...
Idd ik heb nadat ik haar in het wiegje legde ben ik nog gaan kolven en kwam er 60cc eruit. Dit zal ik nu elke avond doen om de productie te verhogen. Ik geen graag borstvoeding dus. Bedankt voor de tip 👍👍

4 jaar geleden

Mij is Evolia aangeraden, is kunstvoeding die makkelijk te combineren is met borstvoeding en de overgang dus helpt. Ik wissel trouwens kunstvoeding en borstvoeding en dat gaat gewoon prima! Succes 😉

4 jaar geleden

Je kunt vaker aanleggen of extra kolven om je melkproduktie te verhogen. Mocht je toch liever borstvoeding geven.

4 jaar geleden

Ik geef 1x kunstvoeding in de middag (Nutrilon) en verder gekolfde melk (4x per dag). Dochter is bijna 17 wkn. Combinatie gaat heel goed en productie is daarop goed afgestemd. Enkele x komt ze snachs nog en leg ik haar extra aan.