25 Reacties

4 jaar geleden

Die van mij wil ook nog geen brood hoor.. gewoon aan blijven bieden het komt vanzelf goed en probeer ook eens maisvingers die gaan hier beter.. ik geef wel maar 3 flessen nog op een dag en tussendoor na en tijdens het fruit en aardappelen groente gewoon water in een fles.

4 jaar geleden

Grappig, ik schreef gisteren nog op een andere vraag dat mijn zoon ook nog op 5 voedingen zat (ruim 7 maanden). En toevallig werd hij gisteravond niet wakker en sliep hij tot de volgende ochtend. Kortom mijn advies: heb geduld, kindje geeft zelf aan als het er geen behoefte meer aan heeft.. is mijn mening, iedereen doet het anders. En elke baby is anders.

4 jaar geleden

Mijn dochtertje van 7 maanden krijgt ook nog 5 flessen. Wordt vanzelf een keer minder. ;) Mijn dochtertje drinkt ook niet alle flessen leeg. Jouw kindje? Wij hebben ook nog de "pech" dat ze vaak tussen 4.00 en 5.00 uur 's nachts komt voor de fles. Zal vanzelf beter worden. :)

4 jaar geleden

Reactie op Pleun84

Mijn dochtertje van 7 maanden krijgt ook nog 5 flessen. Wordt vanzelf een k ...
Ja, jouw verhaal komt mij bekend voor. Die tijden. Alleen ik geef snachts geen fles. Overdag drinkt hij niet altijd de fles leeg