6 Reacties

7 maanden geleden

Ik denk juist dat het ideaal is als ze gelijk begint. Het is heftig en ze zal wel moeten wennen. Maar aangezien je ook een baby thuis zal hebben, dan kan je uitrusten als ze op school zit. Mijn zoontje van feb is ook net grote broer geworden en vind het echt fijn wanneer hij naar de spz gaat, dan heb ik toch dat rust moment voor mezelf en als hij thuis is dan heb ik meer energie om met hem te dealen *2dagen per week is echt weinig en ook onduidelijk voor haar, want zij gaat niet naar school maar de lessen gaan gewoon door. *per dag kijken is ook lastig, want dan is geen duidelijkheid en dat kan ook voor onrust bij haar zorgen. Ik denk dat ik eerder alleen de ochtenden zou doen. Totdat ze pauze hebben. Of anders dat ze in maart begint.

7 maanden geleden

Bedankt voor het meedenken! Ja voor mezelf lijkt het me wel fijn die rust haha. Maar vind t dan zielig voor haar

7 maanden geleden

Reactie op Niva

Bedankt voor het meedenken! Ja voor mezelf lijkt het me wel fijn die rust h ...
Ja snap ik 🫣 maar als ze het leuk vindt op school, dan is het ook een moment voor haar om met haar vriendjes te spelen en afleiding niet alleen thuis te zitten met mama die niet veel kan l

7 maanden geleden

En als je merkt dat het teveel is, dan kan je alsnog kiezen om pas in maart echt te beginnen of na de zomervakantie

3 maanden geleden

Ik zou haar na de voorjaarsvakantie laten starten. Dan hebben jullie even lekker tijd als gezin en kan ze daarna naar school. Hier was ze er echt aan toe, en dat halve bak halve dagen gedoe was niet prettig. Zat ze erin, was ze er weer uit.

3 maanden geleden

We besloten uiteindelijk om haar toch te laten starten bij 4 jaar, maar dan met 3 dagen per week. Na de eerste twee dagen werd ze ziek, hele week ziek geweest, toen een week voorjaarsvakantie en toen gingen we zelf een lang weekend op vakantie haha. Daarna is ze verder gegaan met 4 dagen per week☺️