9 Reacties

3 jaar geleden

Mij zoontje is ook bijna 17 maanden en hij speelt op dit moment het liefst met zijn duplo. Vooral de onderdelen met wielen zijn favoriet 😁

3 jaar geleden

Ons zoontje speelt 't liefst met blokken, autootjes of een bal.

3 jaar geleden

Hier vindt ze houten blokken leuk, poppen, tekenen, puzzels. Maar ook liefst wat geen speelgoed is. Stenen bijvoorbeeld vooral dingen die ze kan verzamelen hahaha. En ze speelt hier heel graag buiten.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op M-i-l-a

Mij zoontje is ook bijna 17 maanden en hij speelt op dit moment het liefst ...
Onze zoon is ook dol op Duplo en vooral de auto’s daarvan. Als het maar rijdt met ‘vroem vroem’ geluid dat hij zelf maakt.

3 jaar geleden

Mijn zoontje is al 17 maand en gek op auto's, blokken, ballen en zijn linkimals 🙂

3 jaar geleden

Mijn zoon speelt t liefst met alles wat geen speelgoed is en niet van hem is. Waar hij zich 15min mee kan vermaken wat speelgoed betreft zijn de staafjes en magneetballen van smartmax.

3 jaar geleden

Reactie op Ana88

Mijn zoon speelt t liefst met alles wat geen speelgoed is en niet van hem i ...
Ohh, ik was zo benieuwd of dat echt leuk speelgoed zou zijn .. hoe bevalt het, en kan je zoontje daar alleen mee spelen? Zijn de ballen groot genoeg om niet in te slikken?

3 jaar geleden

Reactie op Mayk

Ohh, ik was zo benieuwd of dat echt leuk speelgoed zou zijn .. hoe bevalt h ...
Ik vind de ballen groot genoeg past denk ik geen eens. Normaal gaat alles in zijn mond deze ballen niet. Hij vind t leuk om te klikken en te "bouwen" met die ballen erbij. Had eerst een safariset, maar hij vind echt alleen de staven en ballen leuk. Toet toet garage, politietoren, andere vtech dingen, blokken, duplo vind hij niks aan, kijkt er niet naar om, maar dit vind hij 15min leuk, normaal iets 3min 😂. Laatst ook samen wezen kleien, vond hij ook leuk, zelfs een half uur 😂.

3 jaar geleden

Reactie op Ana88

Ik vind de ballen groot genoeg past denk ik geen eens. Normaal gaat alles i ...
Klinkt alsof uw zoontje zich net goed kan concentreren als die van mij 🤭 Ik ga direct maar een setje bestellen denkt het. Het klinkt leuk! Bedankt voor je reactie. 🙂