42 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben ook op zoek naar winterkleding. Maar echte dikke truitjes en broekjes kan ik niet vinden. Iemand tips?

3 jaar geleden

Setje: fluwelen shortje, kousenbroekje en truitje van c&a.

3 jaar geleden

Super schattige winterjas van Tumble 'N Dry, gekregen van mijn zusje, dus weet zo de prijs niet 🥰

3 jaar geleden

Jasje van Jacadi.

3 jaar geleden

Ja je moet er we echt even voor op pad. En dan zie ik al dat leuke meisjess ...
Hier koop ik elk jaar de borgvesten van z8 het zit lekker en mijn hele hand past erin om die handjes erdoor te wurmen de oudste is nu 10 jaar en die baalt vreselijk dat hij ze nu niet meer past. Links oude collectie en rechts nieuwe. Kosten wel ruim 50,- maar ze leven er hier in..

3 jaar geleden

Moncler jasje 🙈 zou het zelf nooit kopen, is een cadeautje. Al vind ik het haar wel superschattig staan.

3 jaar geleden

Ik zoek zoiets! Waar komt dit jasje vandaan? Te leuk 😍
Vinted ;) €5,00 maar officieel C&A daar hebben ze ze nog voor €25,00. Sws mijn tio: Vinted, ik koop bijna alles hier voor mijn zoontje omdat hij zo snel groeit. Ik let wel goed op de kwaliteit en de referenties. Maar scoor regelmatig mooie setjes voor hem voor echt een leuke prijs. Ook veel merkkleertjes dus.

3 jaar geleden

Ja je moet er we echt even voor op pad. En dan zie ik al dat leuke meisjess ...
Hahahah ja shoppen wat is dat ook alweer??? Hahaha. Ik heb ook 2 jongens. Eens in de zoveel tijd doe ik bij H&M bestellen. Voor de kleinste vind ik altijd wel leuke setjes/pakjes voor de oudste niet meer zo. En die spijkerbroeken die ik tegen kom voor jongens zijn allemaal skinny jeans 🤷‍♀️ 1x is het leuk of makkelijk met zn kaplaarzen aan maar niet bij alle broeken ook bij wibra, of hema allemaal skinny. Of ik kijk met me neus dat kan ook🤣

3 jaar geleden

Jas van de C&A en muts met bijbehorende wanten van de H&M . Klaar voor de winter!

3 jaar geleden

Dit jasje is van Zara, had ik op Vinted gevonden☺️

3 jaar geleden

Reactie op SharonnetjeB

Dit jasje is van Zara, had ik op Vinted gevonden☺️
Wat heb je toch een prachtig kindje! Die haren😍😍😍

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Ik ben ook op zoek naar winterkleding. Maar echte dikke truitjes en broekje ...
Oohh dat is echt drama om te vinden haha.. voor een meisje ieder geval.. kon ook nergens wat leuks vinden tot ik de site www.jayno.nl tegen kwam! Staat echt heel veel op van alle merken en meestal ook wel leuke aanbiedingen!

3 jaar geleden

Reactie op djazz

Vinted ;) €5,00 maar officieel C&A daar hebben ze ze nog voor €25,00. S ...
Ik heb gister een jasje via marktplaats binnen gekregen, okergeel en echt als nieuw 🤩 €5, Primark. Ik kan daar zo blij van worden!

3 jaar geleden

Jasje van Mango €25,- mutsje van Zara €8,95

3 jaar geleden

Ik heb gister een jasje via marktplaats binnen gekregen, okergeel en echt a ...
Ja je weet zelf ook wel dat ze ze relatief kort aan kunnen, dus ik vind het een oplossing ook om anderen blij te maken trouwens. 😍

3 jaar geleden

Muts van h&m

3 jaar geleden

Trekken jullie kindjes hun muts niet af? 😅 heb al meerdere super leuke mutsjes op geprobeerd, maar me dochter trekt ze gelijk af.. ook die met touwtjes, dan blijft ze gewoon aan die touwtjes trekken 😫 hahaha zo jammer, het staat zo leukkk!! En lekker warm natuurlijk

3 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Trekken jullie kindjes hun muts niet af? 😅 heb al meerdere super leuke mut ...
Ik heb best wat mutsjes en sommige trekt ze af, sommige niet. Weet eigenlijk ook niet waar het door komt. Het lijkt erop alsof ze degene met wol vervelend vindt. En die met touwtjes ook 😅

3 jaar geleden

Muts en sjaal van de Prenatal. Helaas is het na 2 seconden weer allemaal af 🙈

3 jaar geleden

Muts is van C&A, jas second hand.