54 Reacties

5 jaar geleden

Zelf heb ik dit ook gehad met 5 weken om de paar dagen wat licht roze bloedachtige afscheiding met 6 weken en 4 dagen een echo gekregen en het hartje klopt! Ik zou gewoon even de verloskundige bellen wanneer je terecht kunt, het hoeft niets ernstigs te zijn de baarmoedermond is ook extra doorbloed en daardoor kan het komen, een late innesteling of geslachtsgemeenschap kan ook een oorzaak zijn.

5 jaar geleden

Bij mij ook begonnen met eerst wat licht bloedverlies, maar werd helaas steeds erger. Nu eigenlijk net als anders ongesteld. Dus ik ga er maar vanuit dat het deze keer niet gelukt is..

5 jaar geleden

Heb ik ook 2 dagen gehad, nu eigelijk heel weinig nog... echt vervelend die onzekerheid...

5 jaar geleden

Ik zou nu volgens eigen berekingen 5.2 weken zijn. Gisteren ook licht bruin verlies gehad. Naar he hoe onzeker je daar van kan worden.

5 jaar geleden

Jaa en dan zit je op vakantie en dan wil je genieten maar dat lukt dan niet helemaal..

5 jaar geleden

Zelf ook wat bloedverlies gehad. Enkele druppels per keer (nu 3 keer). Geen extreme krampen zoals met menstruatie maar heel licht. Vriendin van me ook gehad in zwangerschap en zij kreeg gewoon een gezond kindje dus het hoeft niks te zijn. Volgende week dinsdag eerste echo op ziekenhuis (ivm diabetes in speciaal spreekuur). We wachten af! Blijf wel positief.

5 jaar geleden

Reactie op Daisy99

Bij mij ook begonnen met eerst wat licht bloedverlies, maar werd helaas ste ...
Hoe ver ben je? En wanneer kan je voor een echo? Ik ben vandaag 5 weken en sinds gisteren veel bloedverlies, vandaag nog steeds maar wel minder. Menstruatie achtige pijn in mn buik. Bloed is ook echt met stolsels en slijmerig.. (sorry voor de lekkere info) Ik kan zaterdag voor een echo maar vrees idd ook dat het niet goed is. Sterkte!!

5 jaar geleden

Ook bijna vijf weken. Het is ook de eerste keer dat ik zwanger ben. Ik ben niet van plan om direct een echo te doen omdat ik ook wel echt krampen heb. Ga er daarom vanuit dat het gewoon niet goed is en hoop over een week opnieuw een test te doen. Jij ook sterkte!

5 jaar geleden

Reactie op Daisy99

Ook bijna vijf weken. Het is ook de eerste keer dat ik zwanger ben. Ik ben ...
Volgens mij blijft het hormoon een tijdje in je bloed zitten dus de test kan dat gewoon nog steeds zwanger aangeven.. (als ik het goed heb) wilde dat eerst ook doen..

5 jaar geleden

Reactie op Daisy99

Ook bijna vijf weken. Het is ook de eerste keer dat ik zwanger ben. Ik ben ...
Bedoel je dat je hoopt dat je volgende week weer een positieve zwangerschapstest in handen hebt?? Dat zou wel heel snel zijn toch.. ze raden ook aan geen gemeenschap te hebben een week na de bloedingen omdat je dan infectie gevaar hebt. Ik vind de echo wel fijn, weet ik waar we aan toe zijn. Er is namelijk wel een kleine kans dat er nog wat zit, of deels of nog een kindje..

5 jaar geleden

Nee hoor, ik bedoelde juist om te zien dat het dan negatief is. Ik heb er sowieso geen goed gevoel over en omdat het nog maar zo kort is heb ik geen behoefte aan een echo, maar snap heel goed dat anderen dit wel fijn vinden. Ik wacht het gewoon rustig af en ga er vanuit dat het niet goed is gegaan. Over een goede week hoop ik dan nog een keer te testen en als het dan negatief is dan weet ik genoeg

5 jaar geleden

Reactie op roxanneroxy

Jaa en dan zit je op vakantie en dan wil je genieten maar dat lukt dan niet ...
Heel naar. Hopelijk is snel weer over, dan maakt het ongeruste weer plaats voor blijdschap. Blijft toch spannend. Bij mij is het inmiddels afgelopen.

5 jaar geleden

Memmie92 , hoe bedoel je afgelopen? Je zwangerschap of je bloedingen?

5 jaar geleden

Klopt inderdaad dat je HCG niet direct daalt, maar de eerste test van clearbleu gaf 1-2 weken aan, dus als ik over een paar dagen zou testen moet het zeker 3-4 weken aangeven. Als er dan nog 1-2 weken staat weet ik ook genoeg, aangezien het hormoon hoort te stijgen. Dus of het nou gelijk gebleven is of toch negatief. Persoonlijk denk ik met een test wel genoeg te weten. Als ik dan nog twijfel kan ik altijd nog een echo laten doen.

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

Memmie92 , hoe bedoel je afgelopen? Je zwangerschap of je bloedingen?
De bloeding. Sorry lees inderdaad dat ik niet duidelijk was.

5 jaar geleden

En laat je nog wel een echo doen?

5 jaar geleden

Reactie op Daisy99

Klopt inderdaad dat je HCG niet direct daalt, maar de eerste test van clear ...
Oke thnx! Dan ga ik dat volgende week ook even doen idd!

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

En laat je nog wel een echo doen?
Ik heb 5 juli echo op de planning. Voel me verder goed, symptomen alom. Dus gisteren wat onzeker maar vertrouw nu op mijn lijf. Anders maak ik mijzelf helemaal gek.

5 jaar geleden

Ik heb al vanaf week 3 tot nu (6 en een halve week zwangerschap) last van bloedverlies af en aan. Maar net toch een mooie echo met goed kloppend hartje! Het lijkt niet vanuit de baarmoeder te komen. Bloedverlies hoeft dus niet altijd iets slechts te betekenen.

5 jaar geleden

Reactie op Vitamientje

Ik heb al vanaf week 3 tot nu (6 en een halve week zwangerschap) last van b ...
Heb je er ook buikpijn/ menstruatie achtige pijn bij? En hoe ziet bij jou het bloed eruit? Krijg steeds meer hoop op een goede echo.. maar gaan er nog steeds maar vanuit dat het fout is