54 Reacties

5 jaar geleden

Ja precies hoe ziet jou bloed eruit?

5 jaar geleden

Het komt en gaat soms paar dagen wel dan paar dagen niet. Ik heb van licht bruin en roze afscheiding tot veel donkerbruin en helder rood. Het is soms een paar druppels en soms wat meer maar niet zoals bij een menstruatie. Ik heb ook geen krampen erbij (buiten af en toe het gebruikelijke rekken van de baarmoeder denk ik). Ik kan het natuurlijk voor niemand beoordelen, maar het hoeft dus niet altijd slecht te zijn. Op de echo was geen bloed in de baarmoeder te zien, dus het komt van een heel gevoelige baarmoedermond in mijn geval. Hoop voor jullie dat dit ook zo is!

5 jaar geleden

Reactie op Vitamientje

Ik heb al vanaf week 3 tot nu (6 en een halve week zwangerschap) last van b ...
Mag ik vragen hoeveel bloed je verloor en welke kleur het had? Bloed sinds vanmorgen..en ben bijna 5 weken zwanger nu

5 jaar geleden

Sheron, last van veel bloed verlies? En hoe ziet het er uit? En heb je buikpijn/krampen?

5 jaar geleden

Zojuist heb ik een zwangerschapstest gedaan en helaas negatief nu. Het bloeden kwam bij mij heel langzaam opgang en was met goed twee dagen weer over, maar helaas dus toch niet goed gegaan

5 jaar geleden

Reactie op Daisy99

Zojuist heb ik een zwangerschapstest gedaan en helaas negatief nu. Het bloe ...
Jeetje Roelien, dan is de HCG wel snel uit je lichaam dan! En zo extreem heb jij niet gebloed toch? Ik vrees ook het ergste,nu voor de derde dag bloed.. Sterkte!!!

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

Sheron, last van veel bloed verlies? En hoe ziet het er uit? En heb je bui ...
Niks aan de hand. Tot vanmorgen. 1 druppel en donker bloed. Ik had nog geen angst omdat het zo weinig was. Maar verder op de dag bij elk toiletbezoek bloed en net helder rood. Ik heb in oktober er vorig jaar ook een miskraam gehad. Daarbij was enorm veel bloed. Maar dat begon ook rustig. Verloskundige riep gelijk innestelingsbloed maar ik weet niet wat ik moet denken.. Ik heb al wel een prachtige zoon van 4 maar een 2de kindje is zo welkom

5 jaar geleden

Klopt, de HCG is inderdaad heel snel uit mijn lichaam en heb minder gebloed dan met een normale menstruatie. Het is per persoon verschillend hoe snel het HCG uit het bloed is, maar bij 4/5 weken zwangerschap is het wel redelijk gemiddeld dat het HCG met een paar dagen al heel flink daalt.

5 jaar geleden

Sheron, was je vorige miskraam ook zo vroeg in je zwangerschap? Wij hebben ook een kindje van 4 maar 2e ook zoo welkom! Maar als t nu niet zo mag zijn dan hopelijk wel snel weer raak! Ga je je vk bellen?

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

Sheron, was je vorige miskraam ook zo vroeg in je zwangerschap? Wij hebben ...
Nee vorige miskraam kwam pas op gang na 9 weken. Maar bij de inwendige echo bleek dat het bij de aanleg al niet goed zat. Mn lichaam heeft me al die weken soort van "in de maling" genomen.

5 jaar geleden

Helaas gaf mijn test vanmorgen niet zwanger aan... helaas....

5 jaar geleden

Reactie op roxanneroxy

Helaas gaf mijn test vanmorgen niet zwanger aan... helaas....
Ook al zo snel Roxanne 😯 sterkte meid... Probeer ondanks dit nieuws toch een beetje van je vakantie te genieten! Ik vrees bij mij ook dat het over is, blijf bloeden.. Vanmorgen ook weer wat stolseltjes

5 jaar geleden

Ja zou vandaag 5 weken zijn en bloedde was al zondag gestopt dus ik dacht probeer het gewoon.. maar helaas.. gelukkig nu dan dat ik al het hartje heb horen kloppen... nog steeds kut maar het komt wel weer goed.. positief blijven en we zien wel! Bedankt voor je medeleven. Sterkte Xx

één jaar geleden

040 verloskunde