5 Reacties

4 jaar geleden

Cicaplast gel b5 van la roche possay erop doen mijn zoontje heeft een pacemaker en dus de helft van zijn borstbeen los gehad en het is door dat spul amper zichtbaar en bij mijn broertje op de littekens na zijn ongeval gesmeerd(operatie in zijn gezicht gehad) en ook die heeft maar een klein streepje over. Volgende keer al sneller gaan smeren😉.

4 jaar geleden

Oja verkrijgbaar bij de apotheek maar ik denk dat het zowiezo wel weg gaat hoor als het een roze streepje is want dit is bij ons ook al wel eens gebeurd met de oudste op zijn arm en de middelste is hier op die leeftijd in beide armen gebeten(hele gebit zichtbaar) de leidster stond het met tranen te vertellen😅.

4 jaar geleden

beypantene baby, mocht ze het aanraken en haar hand daarna in de mond doen, geen probleem. Dat mag

4 jaar geleden

Reactie op mutsiej1987

Cicaplast gel b5 van la roche possay erop doen mijn zoontje heeft een pacem ...
ahh zo klein en dat nu al. Hoop dat hij daar goed bovenop komt en er niks van merkt.

4 jaar geleden

Reactie op UBEK

ahh zo klein en dat nu al. Hoop dat hij daar goed bovenop komt en er niks v ...
Dat is bij mij bij de oudste van 10 gebeurd toen hij 6 was en mijn 2e 4 dagen oud was(met hechtingen op de ic ernaast zitten en je kind van 4 dagen oud een week wegbrengen naar opa en oma was zeker heftig) heb nu gelukkig niet zoveel zorgen meer en kan ook voor het eerst echt heel erg genieten van een baby i.v.m. de 1e 2x een depressie. What doesn't kill you makes you stronger😄❤