15 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje loopt al goed los, is vrij groot (zo’n 80 cm) maar de veloretti tricycle is nog net wat te groot maar ook wel te moeilijk nog voor hem.

3 jaar geleden

Mijn zoon had een loopauto, loopfiets en driewieler. Maar heeft geen van 3en kunnen gebruiken ondanks dat ie met precies 1 jaar na 1 keer oefenen gelijk ging lopen zonder angst. Hij kon het gewoon niet. Misschien kijken of iemand ook 1 heeft en wanneer ze goed kan lopen even kijken hoe ze het doen. Denk dat ze pas na 1,5 jaar tegen 2 jaar pas eraan toe zijn.

3 jaar geleden

Mijn schoon snapt niet hoe hij vooruit komt 🤣 hij gaat dus staan en dan lopen met de fiets tussen z’n benen. Zittend heeft hij geen idee wat hij moet doen

3 jaar geleden

Mijn zoontje kan nog niet loslopen, maar kan welvooruit komen op een driewielertje van kinderkraft, je moet er wel een beetje in de buurt blijven want de bocht om zorgt vaak voor vallen maar vooruit gaat heel goed. Ook de loopauto werkt super. Driewielertje is wel een kleintje, want zie ook van die loopfietsjes die zijn vrij groot en denk dat dat vrij lastig is.

3 jaar geleden

Ik heb een houten loop-driewieler van de Lidl en mijn zoon komt daar goed op vooruit. Hij gebruikt hem soms ook als loopkar (gebukt,in beide richtingen, haha), hij kan nog niet los lopen. Ik moet er wel bijblijven want hij kan scheef naar voren kantelen.

3 jaar geleden

Wij hebben de pukylino loopfiets gekocht voor haar eerste verjaardag. En ze is er vanaf dag 1 helemaal gek op, ze kan er binnen op en buiten lukt ook.. hij is klein genoeg zodat ze bij de grond kan (en ze is best wel klein) en stevig genoeg zodat hij niet omvalt. Ik ben er heel blij mee!

3 jaar geleden

Wij hebben een Trybike gegeven voor ons dochtertje haar eerste verjaardag. Dachten dat ie nog wel wat te groot zou zijn, maar ze kan er nét op en komt ook vooruit. Ze weet heel goed hoe het moet. Binnen loopt ze kleine stukjes, maar veel plek heeft ze niet. Buiten hebben we nog niet geprobeerd omdat ze nog niet kan lopen. Denk dat ze het deze lente/zomer super leuk gaat vinden.

3 jaar geleden

Wij hebben een bakloopfiets (3 wieler) en een wheelybug. Ondanks dat onze zoon al goed loopt een paar maanden snapt hij nog niet hoe hij vooruit komt. De wheelybug is toegankelijker voor hem dan de loopfiets, omdat de wheelybug alle kanten op kan! Wij hebben de plushen variant, de panda en daar speelt hij ook al mee alsof het een knuffel is.. en rijd 'm door de hele woonkamer aan de hand. De loopfiets daar kan hij nog helemaal niks mee.

3 jaar geleden

Mijn zoontje vind z’n loopfiets helemaal te gek! Hij heeft een loopfiets en loopauto, maar soms denkt hij dat de stofzuiger ook onderdeel is van zijn speelgoed, want daar gaat hij ook bovenop zitten 🤣 Mijn zoontje loopt wel al, maar daarvoor ging hij al op z’n loopfiets oefenen.

3 jaar geleden

Ik heb zo'n idee als ik hier meelees dat het lopen of eigenlijk bewegen met een loopfiets niets te maken heeft met wel of niet kunnen lopen. En als ik naar de bewegingen kijk die mijn zoontje maakt op de loopfietsjes, niet echt het idee krijg dat hij er ook door leert lopen, meer goed voor zijn evenwicht.

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Mijn zoontje vind z’n loopfiets helemaal te gek! Hij heeft een loopfiets en ...
Ik was even vergeten te zeggen: wij hebben wel een driewieler loopfiets. En hij moet nog wel leren zitten tijdens het fietsen🤗

3 jaar geleden

Hier valt de wishbonebike erg in de smaak. Dochter stapt wel al en rijdt er graag op. Enkel sturen is nog een grote uitdaging.

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Ik was even vergeten te zeggen: wij hebben wel een driewieler loopfiets. En ...
Hier precies het omgekeerde. Hij zit op z’n loopfiets en verder gebeurt er niet zo veel. Hij maakt wel heel enthousiast “bbrrmm” geluiden en denkt dat de rest wel vanzelf gaat.

3 jaar geleden

Reactie op xxmaia

Hier precies het omgekeerde. Hij zit op z’n loopfiets en verder gebeurt er ...
🤣🤣 oefening baart kunst!

3 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Mijn schoon snapt niet hoe hij vooruit komt 🤣 hij gaat dus staan en dan lo ...
Hahaha dat doet mijn zoontje precies zo 🙈