5 Reacties

3 jaar geleden

Hoi is het niet verstelbaar de laagste stand is volgens mij geschikt voor babys van 8 tot 10 maanden.

3 jaar geleden

Ik heb ook ooit gedacht er 1 te kopen maar ik heb gelezen dat het gebruik van een loopstoel sterk wordt afgeraden. Het zou niet veilig zijn en de ontwikkeling remmen. In veel landen is het zelfs verboden. Misschien niet een reactie waar op je zit te wachten maar een geïnformeerd mens telt voor 2 zullen we maar zeggen.

3 jaar geleden

Wij hebben er 1 maar die is verstelbaar.. wel aan te raden om maar heel even er in te doen ivm heupjes

3 jaar geleden

Hoi is het niet verstelbaar de laagste stand is volgens mij geschikt voor b ...
Klopt meestal wel ja. Onze dochter zit betreft haar lengte tussen het gemiddelde en ondergrens in en kon met zeker 9 maanden erin. En ja het klopt. Het wordt sterk afgeraden. Met name het langdurig erin laten zitten. Onze dochter zit er ook maar kort in. Vaak als ik even de handen vrij wil hebben. Handig nu we thuis onderwijs hebben en ik mijn andere kind wat dingen moet uitleggen of aan het werk moet houden. Of als ik even naar de wc moet. Onze dochter trekt zich namelijk aan alles op en vind het wel gevaarlijk voor het geval ik een klein stuk speelgoed over het hoofd heb gezien. Als ze vrij over de vloer kruipt of zich optrekt, wil ik er graag bij zijn.

3 jaar geleden

Mijn dochter is al 11 maanden. Ze is niet te klein. Ze heeft de gemiddelde kledingmaatjes