7 Reacties

3 jaar geleden

Volgens mij is de zebra niet af te remmen.. las ik op bol.com.. wij vonden hem ook erg leuk maar hebben de roze gekocht van vtech want die is wel af te remmen

3 jaar geleden

Wij hebben ook vtech alleen loopt die van ons nog niet🤣 maar vtech ging bij de vorige 2 ook het beste en ik heb 4 verschillende gehad😄

3 jaar geleden

Heb deze juist gekocht omdat ie wel af te remmen is. Hoe je anders afremt.... ik zou kijken of je iets van weerstand dame bijvoorbeeld elastiekjes kan aanbrengen tussen het wieltje en de poot, maar dan heb je denk ik heel veel elastiekjes nodig. Succes.

3 jaar geleden

Ons dochtertje (9.5 maand) doet ook niets liever dan achter haar loopwagen staan. Wij hebben de roze van VTech, daar zit een rem op. De achterwielen kun je een beetje "op slot" zetten, dan gaat dat wagentje niet zo snel naar voren. Voor nu heel fijn, maar als ze eenmaal kunnen lopen, is deze stand niet meer nodig.

3 jaar geleden

Wij hebben ook achterwielen met een slot.. Maar hebben ook een wat hoog polig kleed.. als ze hier op gaat let het loop wagentje wordt ze ook al afgeremd! Weet niet of jullie een vloerkleed hebben?

3 jaar geleden

Als je de wielen los kan maken iets tussen het wiel en de stang zetten zodat hij aanloopt dan gaat hij ook niet meer zo snel

3 jaar geleden

Reactie op butengeweun

Als je de wielen los kan maken iets tussen het wiel en de stang zetten zoda ...
Ik ga het eens proberen. Goede tip!