11 Reacties

3 jaar geleden

Hier liep hij los met 14 maanden maar echt van het ene op het andere moment. Dus gewoon afwachten

3 jaar geleden

Onze dochter is ook bijna 14 maanden en loopt ook snel achter een loopkarretje, rond de tafel en ook aan de hand. Maar loslopen is nog wel erg spannend, bij het consultatie bureau zeiden ze absoluut niet dwingen of extra oefenen, ze moeten dit toch zelf leren.. en de één is net wat sneller als de andere. Komt vanzelf, ieder kind is uniek😍

3 jaar geleden

Hoi, onze zoon mees bijna 15 maand begint nou zelf vertrouwen te krijgen en begint nou los te lopen maar niet helemaal los los.. elke keer wel opzoek na een punt om zich vast te houden.. wij moedigen hem steeds aan en dat help bij hem heel erg 👌🏻😁

3 jaar geleden

Hi! Ons zoontje liep los met 10.5 maand, inmiddels rent hij rond en vind het geweldig. Ik denk maar zo, elk kindje heeft een eigen tempo🥰 Zo komt er bij Sylvester nog geen enkel woord uit of wat op iets lijkt haha

3 jaar geleden

Mijn dochter is morgen 15 maanden en loopt nu sinds 1,5 week los. Van het ene op het andere moment had ze het door en liep ook direct heel erg goed en ook al langere stukken. Zowel met als zonder schoenen gaat haar goed af. Binnen en buiten maakt haar ook niks uit. Zodra ze het vertrouwen hebben gaan ze het vanzelf doen. Pushen heeft naar mijn idee echt geen zin.

3 jaar geleden

Onze dochter loopt al vanaf 13 maanden. Nu 14 maanden. Lopen met loopkarretje kon ze niet. Tegen 12 maanden ging ze paar stapjes zelf zetten, maar na 2 dagen ging ze stoppen. Je kon merken dat ze bang was om los te laten. We gingen stimuleren met armen gespreid naar mij paar stapjes te zetten. Ik ben haar favoriete speeltje, dus dat ging op zich goed. Maar zelf loslaten en naar mij komen durfde ze niet. We bleven wel haar stimuleren. Ik zet haar dan midden in de kamer rechtop en loop dan beetje naar achter. Bij mijn zoon hebben we een speeltje gebruikt. Ik denk als ze merken dat ze stapjes kunnen zetten van ene ouder naar andere ouder, dat ze dan zelf de tafel of loopauto zullen loslaten om te lopen. Na 1 avond stimuleren ging onze zoon volgende dag de tafel los laten en lopen en hij kwam steeds verder. Binnen een week liep hij de hele kamer rond zonder te vallen.

3 jaar geleden

Ons meisje liep met 13 maanden achter het loopkarretje. Met 14 mnd stond en liep ze los, nu met bijna 16 maand loopt ze echt soepeltjes

3 jaar geleden

Mijn dochter liep met 8 maanden al achter haar loopwagentje en net een week voordat ze 13 maanden was ging ze volledig loslopen. Daarvoor liep ze al wel een tijdje kleine stukjes los.

3 jaar geleden

Mijn zoontje liep met 9 maanden met een loopkarretje en met 11 maanden liep hij los nu bijna 15 maanden en kan al heel stabiel overal lopen

3 jaar geleden

Oh duidelijk veel verschil tussen. Ik ga het rustig afwachten, zou zo fijn zijn als hij zelf loopt scheelt een hoop getil.

3 jaar geleden

Mijn dochtertje liep met 10 maanden achter een loopwagentje. Met 13 maanden liep ze los. Ze is nu ruim 14 maanden en loopt goed.