12 Reacties

4 jaar geleden

Aaah wat toevallig ja net of je het kon weten.. heb het nu precies hetzelfde.. het lan darmkrampjes zijn! Ich dat denk ik vij die van ons want alles wat je zegt doet zei ook en slaapt ook diep! 9 weken oud.

4 jaar geleden

Ik denk als ze echt honger heeft, je het wel zal merken/horen en ze dan echt wakker zou zijn. Onze oudste dochter kon soms ook in haar slaap beginnen wenen en dan was het snel terug over.

4 jaar geleden

Onze dochter doet dit ook, maar al vanaf het begin. Het was een van de redenen om haar naar haar eigen kamer te verplaatsen, want ik kon er niet van slapen, terwijl we niets voor haar konden doen en ze inderdaad meestal gewoon bleek te slapen. Het lijkt bij ons juist een stuk minder te worden. Het komt volgens mij door iets in haar spijsvertering. Of lichte krampjes of misschien dat ze moet poepen oid. Honger zal het denk ik echt niet zijn. Dan geven ze niet zo snel op en blijven ze volgens mij echt wel huilen tot ze hun zin krijgen. Je kunt nog overwegen met één oordopje in te slapen. Als er dan écht iets is, hoor je het nog wel, maar het lichte gekreun mis je dan misschien.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Onze dochter doet dit ook in haar slaap. Hierom hebben wij haar vrij snel in haar eigen kamertje gelegd. Als ze echt honger heeft hoor je haar wel hoor 😉. Misschien kun je op de gang luisteren / bij de deur kijken met een klein lichtje of haar ogen nog dicht zijn?

VRIEND

4 jaar geleden

Mijn dochter is ook 11wkn en is ook super wild in haar slaap. Sinds een paar dagen slaapt ze in haar ledikant ipv de wieg en het lijkt nog erger te zijn geworden. Ze slaapt al 2 weken door tot half 7 in de ochtend, maar check ook 2x in de nacht of alles wel oké is. Maar dat ligt meer aan mij dan aan haar :) Slaap wel met oordoppen in, maar kan haar nog steeds horen mocht er iets zijn. Inmiddels weet ik wel wat voor geluid ze maakt als ze wakker is en honger heeft. Moet er nog even meer aan wennen en dan is de volgende stap haar eigen kamertje. Succes in ieder geval!

4 jaar geleden

Wij hebben haar na 2 weken al in haar eigen kamertje gelegd. Ik vond het eerst ook eng dat ik haar niet zou horen als ze honger heeft. Ik heb daarom de babyfoon op m'n nachtkastje. Er zit een stand op dat hij standby gaat en het scherm aanschiet als ze geluid maakt/wakker is. Ik kijk dan altijd even op het schermpje en zie dan snel genoeg of ze echt wakker is of aan het dromen is (zo noem ik het maar). Ze gilt of huilt dan ook soms kort, maar dit is allemaal met haar ogen dicht en is geen honger signaal. Ik denk dat je je zeker geen zorgen hoeft ze maken. Ze gilt echt wel door als ze honger heeft

4 jaar geleden

Onze zoon doet dit al een tijdje. Daarom dat wij op een andere kamer liggen (zijn kamertje is nog steeds niet officieel af 🙈) Wij hebben een camera op hem gericht en in het weekend waren wij nog laat op. Elke 7 minuten ging de telefoon ivm beweging gedetecteerd door de camera. De kleine beweegt enorm met zijn armen in zijn slaap en toen wij naar bed gingen (in dezelfde kamer) maakte hij regelmatig een kreunend geluid. Ik vind dit geluid het meest lijken op die van 'ik moet poepen' 😅 hij doet het ook ongeveer sinds hij niet meer zo vaak poept. Wij gaan deze week zijn kamertje klaar maken en hem naar zijn kamertje leggen. Eigen bed ligt toch altijd beter haha

4 jaar geleden

Hier ook een luidruchtige slaper. Ga je kijken, heeft hij zijn ogen stijf dicht. Als ik dan even afwacht slaapt hij vanzelf rustiger verder. Inmiddels blijf ik gewoon in bed liggen en als het aan houdt ga ik er uit.. We hebben ook een camera voor als ik twijfel. Daarop kunnen we wel goed zijn of zijn oogjes open of dicht zijn.

4 jaar geleden

Wat het nog zou kunnen zijn, dat is in ieder geval wat ik bij onze dochter vermoed, is een lichte vorm van verborgen reflux. Dat na een tijdje wat voeding terug omhoog komt, wat ze dan meestal weer doorslikken. Maar omdat het wat zuur is, voelt dat natuurlijk niet zo lekker. Dingen die voor ons wel lijken te helpen: - hoofdeinde van het ledikantje verhogen door er dikke boeken onder te leggen - speentje zodat ze het zuur kan wegslikken - inbakeren tegen drukke bewegen (met een swaddle me)

4 jaar geleden

als ze echt honger heeft, wordt ze wel wakker. Mijn dochter kreunt soms ook de hele nacht, maar slaapt gewoon door. Ik denk dat het te maken heeft dat ze nog niet een controle over hun darmen hebben. Dat wat ze voelen erbij hoort ofzo.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Onze dochter is nu 11 weken maar doet het al vanaf 2 weken oud. Kreunen, huil geluidjes, armpjes bewegen en tegelijkertijd gewoon doorslapen. Ze slaapt op haar eigen kamertje en wij hebben de babyfoon camera op het nachtkastje. Daar zit een geluids en bewegingsdetector op. Als ze echt honger heeft blijft ze langer door gaan tot het overgaat in huilen. Ik weet bij haar dat als ze na 5 minuten nog piept dat het honger is en als ze tussen door gewoon terug in slaap valt dat het slaapt trekjes zijn. 😌 niks om zorgen over te maken.