10 Reacties

3 jaar geleden

Heb je al eens de pampers pure cotton geprobeerd?

3 jaar geleden

Reactie op Kavita

Heb je al eens de pampers pure cotton geprobeerd?
Ook geprobeerd 😔

3 jaar geleden

Misschien kun je het overwegen om voor wasbare luiers te gaan? Misschien niet het meest ideale, ik ben zelf ook team wegwerp luier. Maar misschien is het wel het beste voor je dochter 😊

3 jaar geleden

Geen idee over kanalen maar wat ik je wél aan kan raden: wasbare luiers. Wij gebruiken wasbaar vanaf dat ons zoontje 2 weken oud was. Soms gaat er toch een pamper aan en binnen no-time heeft hij luieruitslag. Bij de wasbare luiers heeft hij het heel soms maar dan is de poepluier ook heel extreem geweest en nét iets te lang aan. Binnen een paar uur is de roodheid al veel minder of weg. Mijn dochter had ook heel veel last van luieruitslag maar toen wisten we nog niet van de moderne wasbare luiers. Ik zou echt niet meer anders willen. Er zijn heel veel verschillende. Je kunt een consult aanvragen, eerst eens een luierpakket huren en zo zijn er nog veel meer opties. Google maar s. Succes!

3 jaar geleden

Reactie op MoniqueKsW

Geen idee over kanalen maar wat ik je wél aan kan raden: wasbare luiers. Wi ...
Knap hoor dat je wasbaar volhoudt. Ik vind het heel lastig om de moed erin te houden, ze liggen nu hier in de kast 😑 maar ga het wel weer proberen

3 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Knap hoor dat je wasbaar volhoudt. Ik vind het heel lastig om de moed erin ...
Ik heb het geluk dat mijn man er heel enthousiast over is. Hij heeft mij overgehaald ze te gaan gebruiken. En nu, met een goede routine, vind ik het geen opgave meer. Ik was 2 keer een luierwas in de week, en dat is goed te doen. Maar heb wel momenten gehad dat ik t bijna opgaf hoor.

3 jaar geleden

Wij merken bij pampers baby dry ook dat hij uitslag krijgt, maar van de premium protection weer niet.

3 jaar geleden

Probeer ze van de Lidl eens!? Mijn dochter doet het hier super goed mee. Moest laatst even over op Kruidvat, direct hevige luieruitslag en ik blijf het stink luiers vinden. Ook het lekken was er weer en had weer elke dag een baby wasje ☹️. Gelukkig heeft ze nu weer de Lidl luiers, uitslag is weg, lekken ook niet meer. Ik ben er echt super tevreden over!

3 jaar geleden

Reactie op Liekes Mama

Probeer ze van de Lidl eens!? Mijn dochter doet het hier super goed mee. Mo ...
Zitten hier toevallig ook 3 van die banen in? En absorbeert de luier goed? Ik heb lidl luiers nog nooit gehad maar kan die morgen wel eens halen en proberen misschien werken ze voor haar ook goed. wat is het merk van de luiers of hebben ze maar 1 soort? 😊

3 jaar geleden

Op verzoek van topic starter gesloten