14 Reacties

3 jaar geleden

Ander merk? Andere maat romper? Wij hebben altijd pampers en de romper is altijd een maatje groter dan de kledingmaat. Nog nooit lekkerij gehad. Wel s morgens mega volle plas luiers🙈

3 jaar geleden

Mocht dat niet weken kun je ook altijd een extra luier bij omdoen en die wat hoger op het gedeelte van de lekkerij vast plakken

3 jaar geleden

Wij zijn voor de nachten overgestapt op broekjes van pampers.... ideaal

3 jaar geleden

Komt mij ook bekend voor! Grotere luiers helpt ook niet... Ben toen naar pampers gegaan en die lekt ook door.. Grotere rompers is nog een idee!

3 jaar geleden

Wij gebruiken wasbare luiers en daarmee hebben wij snachts eigenlijk nooit problemen. Voor de nacht gebruiken we totsbots bamboozle met een peenut wrap overbroekje. We doen er een extra bamboe inlegger, hydrofiel washandje en fleece inlegger in. Klinkt als een hoop gedoe maar dat valt reuze mee en nooit ellende met doorlekken.

3 jaar geleden

Reactie op Lisanne3004

Komt mij ook bekend voor! Grotere luiers helpt ook niet... Ben toen naar pa ...
Je kunt ook romperverlengers kopen. Dan kun je passende rompers aantrekken maar heb je wat extra ruimte aan de onderkant. Daardoor minder druk op de luier en dus minder kans op lekken.

3 jaar geleden

Wij gebruiken pampers baby dry nappy pants😊 werken hier goed, ze heeft hem van 7 tot 7 aan😊

3 jaar geleden

Mijn zoon is een buikslaper en had er ook last van. Maatje 4 (Kruidvat) overdag en ‘s nacht maat 4 maxi plus. Gisteren luier iets ‘strakker’ aangedaan en deze ochtend was er geen lekkage. 🙌🏼 Volgende opties in de wachtrij: broekjes van het merk Pampers of de luier achterstevoren aandoen. (Gekregen als tip van een mama die ook buikslapertjes heeft. Maar nog niet getest. ☺️)

3 jaar geleden

Reactie op Doriengrts

Mijn zoon is een buikslaper en had er ook last van. Maatje 4 (Kruidvat) ove ...
Oh achterstevoren voor buikslapers, dat is ook een goeie! Ga ik proberen bij m'n dochtertje.

3 jaar geleden

Ik heb van Etos 4+ en heb geen geen last van, wel een extreem volle luier!

3 jaar geleden

Pampers pants werken super. Andere lekte maar deze niet gelukkig

3 jaar geleden

Welke luiers gebruik je? Wij waren laatst eventjes van Pampers Pure overgestapt op Etos eigen merk.. ineens lekte hij iedere nacht door! Toen toch weer in de nacht terug gegaan op Pampers Pure en nergens meer last van!

3 jaar geleden

Hebben wij soms ook last van. Gebruiken daarom voor de nacht maatje groter (maat 4 van Pampers) en vouw het voorste randje naar binnen. Dochter slaapt zowel op rug als buik. Werkt meestal heel goed hier!

3 jaar geleden

Wij gebruiken wasbare luiers, en gelukkig geen lekkage (ondanks enorme natte plasluiers en de hele nacht doorslapen). Wij vinden ze echt ideaal!