4 Reacties

3 jaar geleden

Niet echt... hier ook geen broodfan. Ze krijgt in de middag en savonds dus warm eten. Dat vindt ze heerlijk... overigens gaan bruine bolletjes er wel goed in!

3 jaar geleden

Ik ben begonnen met bananenbrood (babyproof) te bakken, gezoet met dadels ipv suiker/honing. Dit vond hij erg lekker. Toen heb ik bananen geprakt steeds een stukje bruin brood er in gedipt zodat het helemaal onder zat. Dat at hij ook.. en zo zijn we steeds "normaler" brood gaan eten. Nu eet hij alsnog graag banaan op brood met roomboter. Hij houdt wel heel erg van banaan hahah

3 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Ik ben begonnen met bananenbrood (babyproof) te bakken, gezoet met dadels i ...
İdd met banaan lust hij t weer wel alleen ik wil niet elke dag banaan geven want dan heeft hij weer last van obstipatie (moeilijk poepen)

3 jaar geleden

Brood soppen in soep helpt hier ook. Ik moet zeggen ze hield erg veel van brood. Brood met gebakken ei, brood met pindakaas. Maar sinds we dus met melk zijn gaan afbouwen en dus in de ochtend brood zijn gaan geven, eet ze het heel slecht. Ze heeft in de ochtend niet zo'n honger. Als ik om 10 uur zou geven, dan eet ze alles op, maar voor 9 uur eet ze de helft van een broodje. Om 11 krijgt ze dan weer 1,5 fruit om 15 uur bakje yoghurt om 17 a 18 uur warm eten en om 20.30 fles van 180 a 200 ml melk. Eigenlijk best weinig. Ze at beter en meer. Maar het zal straks weer veranderen.