10 Reacties

2 jaar geleden

Heel herkenbaar! Word hier 20 feb 2 jaar.

VRIEND

2 jaar geleden

Ook herkenbaar, onze zoon wordt 11 februari 2 jaar. Overal waar ik ben, wil hij zijn. Gebeurt dat niet dan is er groot verdriet!

2 jaar geleden

Heel herkenbaar hier een zoontje van 4 feb en ook alleen maar mama en wilt alleen maar mama

2 jaar geleden

Aaah sneu is dat. Mijn dochter roept wel graag mama mama 😂 maar gelukkig niet huilen maar wilt idd wel heel graag alles samen doen

2 jaar geleden

Hebben jongens hier niet iets meer last van? Is misschien stereotype, maar als ik me goed herinner gaan vooral jongens door het oedipus complex 🤔

2 jaar geleden

Reactie op Hamerke

Hebben jongens hier niet iets meer last van? Is misschien stereotype, maar ...
Ik ken het niet, maar klinkt logisch. Heb het even opgezocht en schijnt meestal vanaf een jaar of 3 te zijn. Maar het kan natuurlijk wel al!

2 jaar geleden

Jazeker! Hier ook een zoontje die 9 februari 2 wordt en alles is mama

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft dat ook heel er. Ze wordt 10 februari 2 jaar en heeft dit nu al bijna 6 maanden. Ze kan heel goed met anderen zijn maar zodra ik in de buurt ben is het alleen maar mama mama mama...

2 jaar geleden

Hier was dit ook een aantal dagen als ik even naar boven ging en ze was met papa beneden was het huilen omdat ze ook graag mee wou, maar ze is er snel overheen gekomen 😊 Ze wil wel altijd mee naar de wc haha 🤣

2 jaar geleden

Yep hier ook.zoontje van 10 februari