7 Reacties

4 jaar geleden

O wat superlief!! Heerlijk zeg. Ik geef ook borstvoeding en had een beetje hetzelfde gevoel gisteravond. Het kost mij ook geen enkele moeite om vaker aan te leggen of even met mijn dochter op bed te liggen. Het komt misschien doordat ze nu wat zelfstandiger worden en het dan zo heerlijk is als je weer overduidelijk "nodig" bent. Ik heb dat met mijn zoontje van 4 ook altijd stiekem als hij ziek is bijvoorbeeld.... mag je weer even lekker kroelen en heel veel mamaliefde geven. Hoe zielig ook, toch is dat ergens ook heel fijn met elkaar.

4 jaar geleden

Ik geef al een tijdje bv via de fles. Wel heb ik nu een week of twee moeite met de kleine weg te brengen naar de kinderopvang. Ik zie hem graag, vind het heerlijk als hij me 'knuffelt' en ligt te giechelen, spelen, rollen, drinken etc. Wellicht ook soort van huidhonger?

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ik geef al een tijdje bv via de fles. Wel heb ik nu een week of twee moeite ...
Ja denk het wel! Ze zeggen toch altijd dat baby's huidhonger hebben...maar volgens mij geldt dat niet alleen voor baby's dan! In ieder geval dat is ook hoe ik het ervaar..

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

O wat superlief!! Heerlijk zeg. Ik geef ook borstvoeding en had een beetje ...
Oh heerlijk! Is precies wat ik 2 dagen geleden tegen mijn zei: Hij heeft me nu zo nodig! Door het warme weer en het extra drinken. En als hij steeds als ik hem uit zijn bedje ga halen zo lief naar me lacht dan smelt ik gewoon (niet door de warmte!)😉 Hij is nu bijna 6 maanden en kan inderdaad al best veel in vergelijking toen hij net geboren was...hoe cliché ook maar de tijd gaat echt te snel met zo'n baby! 💙

4 jaar geleden

Fijn juist dat jullie kindjes zo dicht bij de mama's willen zijn! Ik geef flesvoeding en m'n meisje van 5 maanden slaapt ook alleen in haar eigen bedje. Zei wilt juist nooit dat je aan haar zit, zelf spelen en slapen. Wel makkelijk maar het maakt mij soms juist onzeker dat slapen niet bij mij kan. Lijkt me zo fijn..

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Janneke de Bruijn

Fijn juist dat jullie kindjes zo dicht bij de mama's willen zijn! Ik geef f ...
Mijn zoontje wilt ook liever geen huid op huid liggen merkte ik, maakte mij ook altijd onzeker. Nu lijkt hij liggend drinken dicht tegen mama aan wel heel fijn te vinden. Ik zou gewoon af en toe nog eens proberen, misschien vindt ze het dan wel fijn😉

4 jaar geleden

Ik heb een beetje dat zelfde gevoel ook omdat ze nu aan de papjes is en ik haar dus een keer minder kan voeden (ook borstvoeding) en dus ook een keer minder tegen me aan heb. Dat probeer ik een beetje in te halen door haar extra bij me te nemen.