28 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb het een maandje geleden gehad, toen was m’n zoontje 3 maanden.. paar nachten elk uur wakker en moeilijk in slaap komen, ik was kapot en kon echt niet meer! 2 nachten met hem bij mijn moeder wezen bijtanken, dat was al genoeg! En nu ga ik nog regelmatig een weekend naar haar, beetje ontspannen en niet dr hele dag hoeven zorgen ☺️

4 jaar geleden

Echt helemaaaal niet gek 😁 wat al eerder gezegd is hieronder, ik vind het knap van je dat je dat nu pas hebt 🥰 sinds mijn dochtertje 4 weken is (nu bijna 15 weken) slaapt ze zo af en toe even bij opa en oma.. en ik voel me totaal niet schuldig 😁 opa en oma vinden het geweldig, m’n dochtertje komt niks te kort daar en wij genieten even van een avondje samen babyloos met een wijntje en slapen lekker uit🤗 daarna zijn we weer helemaal opgeladen en kunnen we er weer helemaal tegenaan! Ik weet van mezelf dat ik dat gewoon nodig heb af en toe en ik vind het ook heel knap van jou dat jij je gevoel durft uit te spreken nu.. en daar moet je zeker wat mee doen😊 blije mama is blije baby!!!

4 jaar geleden

Reactie op Nadine01

Geven zij dan in de nacht ook de voeding enzo? Snap je helemaal btw!
Ja bij mij is borst voeding helaas niet gelukt dus ging dit misschien iets makkelijker. Maar anders afgekolfde melk mee geven in een flesje doen een optie 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Nadine01

ik vind het knap dat je dat nu pas hebt. Ik had dat al heel snel! Ik heb ve ...
Je kunt het ook een dagje doen of een avondje. Dat hebben mijn man en ik op een gegeven moment ook gedaan, we waren er echt even aan toe! Dat was ook toen hij 3 weken oud was, even lekker tijd samen een paar uurtjes.

4 jaar geleden

Even een update! Mijn man is samen met ons dochtertje bij zijn moeder gaan slapen(gaf mij meer rust, stom he) en verder heeft oma vandaag de hele dag opgepast. Ik voel me echt al stukken beter en heb t gevoel dat ik er weer even tegen aan kan. Dit moet ik dus vaker doen. Dank jullie wel nogmaals voor alle reacties♥️

4 jaar geleden

Lijkt mij volkomen normaal hoor. Je kunt zowel helemaal gek zijn op je kleine en tijd met hem of haar doorbrengen als tijd voor jezelf willen. Het sluit elkaar niet uit en beiden zijn nodig! Lekker af en toe tijd voor jezelf pakken en daarna weer 100 % van je kleine genieten. 😘

4 jaar geleden

Je bent continue bezig. Tuurlijk wil je tijd voor jezelf. Ik zeg gewoon tegen mn wederhelft: deze dag wil ik even wat rust aan mn hoofd. Ik wil gerust de fles geven en kroelie kroelie doen maar jij doet de luiers en als ze begint te brullen sta jij op. Vind hij geen probleem hij snapt t wel. Ik word normaal na drie dagen thuis al kneiter gek laat staan totaal 4 maanden

4 jaar geleden

Nee inderdaad echt niet gek. Fijn dat je nu zelf ook wat tijd hebt geregeld :). Vandaag is mijn man ook voor het eerst even een paar uurtjes met de kleine op pad geweest (picknick van het werk). Ik zag er tegenop maar het was toch wel lekker 😋 even keihard de muziek aan tijdens het stofzuigen! Morgen komt mijn moeder voor het eerst een middagje oppassen zodat ik naar de kapper kan. Zo bouwen weer het langzaam op! Vanaf 1 juli ga ik weer werken en onze kleine man 2 dagen naar de opvang. Ik ben benieuwd hoe dat is.