16 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoon wilde ook niet, nog steeds niet. Ss, zelfs melk met suiker. In pyjamapap zit ook suikers dacht ik. Daarom. Maar had je dat ook geprobeerd? Melk met honing of suiker?

3 jaar geleden

Heb je zowel verse melk als houdbare melk geprobeerd? En de vitamine D aquosum druppels erdoorheen?

3 jaar geleden

Maak je de melk een beetje warm? Dat was de truc hier. En blijven aanbieden. Na een paar dagen begon hij het steeds beter te drinken. Komt vanzelf wel. En met alle respect voor ieders keuze hierin, ik doe zelf nergens suiker extra in. Suikers krijgt hij al genoeg binnen door fruit te eten en smiddags een koekje. En als t melk drinken écht niet wil, zijn er ook alternatieven voor oa de calcium? Misschien kan het cb hierin adviseren. Succes!

3 jaar geleden

Sylvester hoefde in het begin ook geen gewone melk, zeker koud niet! Nu inmiddels wel, maar begonnen met warme melk met een klein beetje honing. Nu drinkt hij het koud en warm met of zonder honing

3 jaar geleden

Ik doe melk met een scheutje optimel en doe steeds minder optimel erbij.. dat werkt hier best aardig. Inmiddels drinkt hij ook gewoon melk. ☺️

3 jaar geleden

Wij doen nog 60 water en aanvullen met melk tot 150. Even in de magnetron en dan 2 schepjes erbij. Na het weekend over op 1 schep bij 30ml. Dan is straks de laatste poederdoos op en drinkt ze normale melk.

3 jaar geleden

Reactie op UBEK

Mijn zoon wilde ook niet, nog steeds niet. Ss, zelfs melk met suiker. In py ...
Hey, ik heb ergens gehoord of gelezen dat honing voor kindjes jonger dan 3 jaar schadelijk zou zijn? Heb me er nog niet in verdiept en wil zeker ook niet met de vinger wijzen maar het opzoeken waard ;)

3 jaar geleden

Reactie op UBEK

Mijn zoon wilde ook niet, nog steeds niet. Ss, zelfs melk met suiker. In py ...
Grapje?

3 jaar geleden

Reactie op MsLaura

Wij doen nog 60 water en aanvullen met melk tot 150. Even in de magnetron e ...
Bedankt voor je antwoord, dit ga ik morgen proberen!

3 jaar geleden

Bedankt allemaal voor je antwoord!

3 jaar geleden

Hier in begin gemengd, nu drinkt hij alleen gewone melk, maar wel warm en wat ook goed werkt is mixen met een beetje smoothie.

3 jaar geleden

Gebruiken jullie halfvolle of volle melk?

3 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Gebruiken jullie halfvolle of volle melk?
Ik gebruik gewoon volle melk. Maar is misschien ook afhankelijk van gewicht, als je kindje te mager is of niet goed eet dan is volle melk prima. Anders beter halfvolle geven wellicht.

3 jaar geleden

Reactie op Leonie89

Bedankt voor je antwoord, dit ga ik morgen proberen!
Vanochtend gegeven, en hij heeft het gedronken!

3 jaar geleden

Reactie op Leonie89

Vanochtend gegeven, en hij heeft het gedronken!
Aaah mooi!!! 💪💪

3 jaar geleden

Hier wil onze zoon ook geen melk! Hebben karnemelk geprobeerd, met groot succes!