20 Reacties

3 jaar geleden

Ik geef me dochter volle melk. Daar zitten uiteindelijk de meeste voedingsstoffen. Mocht je een wat vollere dreumes hebben raden ze halfvolle melk aan.

3 jaar geleden

Reactie op Snadoria

Ik geef me dochter volle melk. Daar zitten uiteindelijk de meeste voedingss ...
Okee super haha! Ik geef mijn dochter ook volle melk, maar zie om mij heen veel mensen hun kindjes half volle melk geven en op het kdv ook.. dus begon te twijfelen!

3 jaar geleden

Nee is allemaal goed. Maar idd. Als je een volle kind hebt, net als ik, dan beter half volle. Ik geef houdbare melk, omdat het gepasteuriseerd is. Vind ik zelf wat beter. Maar ook daarin verschillen de meningen.

3 jaar geleden

Onze dochter krijgt meestal sojamelk, gewoon omdat ze gewone melk niet op drinkt en daardoor te weinig vocht binnen krijgt

3 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Okee super haha! Ik geef mijn dochter ook volle melk, maar zie om mij heen ...
Hahaha ja idd, nja mn dochter kan het hebben dus hoe meer voedingsstoffen hoe beter

3 jaar geleden

Reactie op Snadoria

Hahaha ja idd, nja mn dochter kan het hebben dus hoe meer voedingsstoffen h ...
Jaa zeker! Mijn dochter is ook heel smal, dus dan hou ik het idd lekker op volle melk. Dankjewel😊

3 jaar geleden

Volle melk hier! Kindje moet groeien hè..

3 jaar geleden

Geven jullie wel nog poedermelk of helemaal niet meer?

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Geven jullie wel nog poedermelk of helemaal niet meer?
Ik wel voor het slapen gaan savonds! En sochtends nog een klein flesje, maar die wil ik eigenlijk afbouwen. Jullie?

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Geven jullie wel nog poedermelk of helemaal niet meer?
İk helemaal niet meer vanaf 1 jaar. Gewoon volle melk van de supermarkt.

3 jaar geleden

We hebben toen ze een jaar oud was de poedermelk opgemaakt (wel afwisselend smorgens nog opvolgmelk en savonds een fles met halfvolle melk) en toen na heel de dag halfvolle melk. En dat gaat super goed 😁👍🏻

3 jaar geleden

Warmen jullie de melk ook een beetje op of niet altijd?

3 jaar geleden

Reactie op Annemarie19

Warmen jullie de melk ook een beetje op of niet altijd?
Nee niet meer..die van ons vind koud melk ook lekker

3 jaar geleden

Dankje voor de antwoorden! Ik geef zelf alleen maar poedermelk eigenlijk.. heb daar geen reden voor, gaat gewoon goed zo🙈

3 jaar geleden

Ik geef ook nog poedermelk. Gaat goed en ze is aan de lichte kant dus alle extra's kunnen geen kwaad!

3 jaar geleden

En groeimelk is dit oké?

3 jaar geleden

Wij maken de Brinta smorgens met poedermelk... En om 17 uur krijgt hij nog een fles met poedermelk 180+6. Die hadden we eerst om 18.30 uur als laatste fles maar die hebben we omgewisseld met z'n warme eten. Als hij om 18.30 uur nog een fles kreeg dan lekte hij snachts door. Nu niet meer... Tussendoor krijg hij water en af en toe een laagje halfvolle melk of amandelmelk.

3 jaar geleden

Alleen de pap met volle melk. De flessen met opvolgmelk. Wat het cb ook zou mogen zeggen. Als hij het lekker vindt, prima hoor.