18 Reacties
3 jaar geleden
Ik geef 150 gram aan ontbijt pap in de ochtend, en 250 ml aan pyjama papje in de avond voor het slapen gaan.
Ik geef eigenlijk helemaal geen melk heb dit een x geprobeerd met half volle melk maar dat wil ze niet hebben..
Heb wel een pak van Nestlé in de kast staan wou dat proberen maar ze krijgt al voldoende zuivel binnen geef soms ook nog 50 tot 100 gram yoghurt met kleine stukjes banaan of ander fruit erdoor.
3 jaar geleden
Ik geef halfvolle melk bij de boterham in de middag, kwarkje naar haar middag slaapje, soms kaas op de boterham. En zei krijgt nog wel fles voor het slapen gaan.
3 jaar geleden
Ik geef bij het ontbijt en de lunch een klein beetje melk. Totaal drinkt ze dan denk ik 100 ml. Daarnaast wat joghurt na het avondeten en soms nog een beetje kaas.
3 jaar geleden
Reactie op Chantal8
Welke / waarvoor kaas geven jullie
Vaak geef ik geraspte jong belegen kaas. Dat eten we bij de macaroni en vindt ze los ook heel lekker.
Ook krijgt ze wel eens een cracker of rijstewafel met jong belegen kaas.
3 jaar geleden
Reactie op Chantal8
Welke yoghurt geven jullie? Mag toch niet zoveel suiker erin ? Welke is ges ...
Ik geef de yoghurt van Optimel, daar zit weinig vet en suiker in.
3 jaar geleden
Onze dochter krijgt in de middag een bakje magere yoghurt met fruit (herpakte banaan is favoriet).
3 jaar geleden
İk geef s’avonds 180ml en s’middags 150ml volle melk. Daarnaast elke dag na t avond eten een bakje volle yoghurt en af en toe jong belegen kaas bij t ontbijt. İk luister niet altijd naar het consulatiebureau. Mijn zoontje eet niet veel en zijn gewicht ligt iets onder het gemiddelde vandaar dat ik hem meer melk aanbied.
VRIEND
3 jaar geleden
Hier krijgt ze in de ochtend een bakje Brinta, gemaakt met melk. Smiddags bij de boterham die vaak ook nog aangevuld wordt met knakworst of stukje kaas of een pannekoekje ipv brood krijgt ze 150ml volle melk. Voor ze gaat slapen krijgt ze nog 150ml + 5 dreumesmelk, en in de middag krijgt ze een flesje met water na het avond eten ook nog een yoghurtje idd.