6 Reacties

2 jaar geleden

Heyy, ik heb dit ook gehad en heb hierover ook contact gehad met de gynaecoloog. Hij raadde me aan om de pil door te slikken voor 4-5 maanden en geen stopweek in te lassen. Ook al is er een doorbraakbloeding gewoon doorslikken. Ik was toen weer regelmatig en nu zwanger van een 2e.

2 jaar geleden

Mijn zoontje is nu ook 22 maanden en krijgt nog steeds borstvoeding. Ik ben nog maar drie keer ongesteld geweest, eerste keer pas toen hij 16 maanden oud was en alle keren ook maar heeeeeel minimaal. En ook totaal nog niet regelmatig dus. Al mis ik de daadwerkelijke menstruatie niet echt, ik vind dit toch ook wel vervelend eigenlijk. Ook ivm het eventueel zwanger willen raken van een tweede kindje 🙏🏻

2 jaar geleden

Reactie op Snadoria

Heyy, ik heb dit ook gehad en heb hierover ook contact gehad met de gynaeco ...
Dankje! Klinkt logisch idd! Echter zit ik niet aan de pil, en wil ook absoluut geen anticonceptie meer met hormonen 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Sfm

Mijn zoontje is nu ook 22 maanden en krijgt nog steeds borstvoeding. Ik ben ...
Ja ik sloeg in juni ineens 2 maanden over. En sindsdien blijft het dus schommelen tussen de 26/31 dagen.. geef al 2mnd geen bv meer (dochtertje krijgt nog steeds maar uit de vriezer) en nog steeds niks regelmatig.. een aangezien mijn lijf 0,0 signalen geeft heb ik al eens ongelukjes gehad helaas.. ik maak me niet zo druk over volgende zwangerschap, moet in januari nog terug naar de gynaecoloog! Zal de vraag daar eens neerleggen ☺️

2 jaar geleden

Hier helaas ook nog een onregelmatige cyclus. Mijn zoontje is ook 22 maanden en krijgt ook nog zo’n 3x per dag borstvoeding. Mijn eerste menstruatie na de zwangerschap kwam na 9 maanden maar toen had ik een cyclus van 60-75 dagen. Nu sinds juni wel kortere cyclus van 30-35 dagen maar ook nog zeer onregelmatig. Wat mij heeft geholpen zwanger te worden en meer inzicht te geven in mijn cyclus is mijn temperatuur op te meten iedere ochtend om te kijken of mijn eisprong plaats vindt en wanneer

2 jaar geleden

Ik was voor de zwangerschap super regelmatig met een cyclus van 28 dagen dus bij mij komt het nog door de borstvoeding denk ik