18 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb dat ook alleen heb ik een ICSI traject achter de rug. Heb al buikpijn sinds de terugplaatsing van 2,5 week geleden. Heb ook geen andere symptomen eigenlijk, alleen een beetje moe. Ben nu 4+4.

5 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad bij al mijn zwangerschappen. Ik ben nu bijna zes weken zwanger en heb het ook meerdere keren per dag, naar mijn weten komt het doordat er nu zo wel gebeurt in de baarmoeder. Je hoeft je denk ik geen zorgen te maken, maar ik ben natuurlijk geen dokter..

5 jaar geleden

Ik heb ook van diezelfde buikpijn af en toe. Denk ook dat het is omdat er gewoon veel gebeurt in onze buiken. Ik ga t volgende week aan de huisarts nog even vragen voor de zekerheid, maar maak me nog geen zorgen (ik ben 5 weken). Liefs!

5 jaar geleden

Kwam het net toevallig tegen, plaats er even een fotootje bij

5 jaar geleden

Ik heb dit ook weken gehad, daarom had ik niet verwacht dat ik zwanger was.

5 jaar geleden

Reactie op Sirin

Kwam het net toevallig tegen, plaats er even een fotootje bij
Thanks!

5 jaar geleden

Ik heb dit ook al bijna een week en ben volgens de app 6+3.. De reacties hier stellen me wel gerust. Hoe is het nu bij jullie?

5 jaar geleden

Reactie op Niva

Ik heb dit ook al bijna een week en ben volgens de app 6+3.. De reacties h ...
Bij mij is het momenteel wat minder erg dan in het begin. Alleen af en toe een beetje met vlagen nog.

5 jaar geleden

Reactie op Niva

Ik heb dit ook al bijna een week en ben volgens de app 6+3.. De reacties h ...
Bij mij nog hetzelfde wat de kramen betreft. Vooral ‘s avonds super opgeblazen. Echt pijnlijk. Voor de rest alleen erg moe.

5 jaar geleden

Hopelijk neemt het bij jullie snel (meer) af! Bij mij is het wisselend, paar keer per dag.. maar de ene dag erger dan de andere. Verder weinig kwaaltjes behalve vermoeidheid dus het lijkt nog helemaal niet ‘echt’. Meer mensen dit gevoel?

5 jaar geleden

Ik ben echt al zo opgeblazen. Kan het straks in bikini over een paar weken echt niet meer geheim houden.

5 jaar geleden

Ik heb de laatste dagen ook echt pijn... alsof ik mega erg ongesteld ga worden... toch even contact opgenomen met verloskundige en hun geven aan dat het echt normaal is. Zolang het dragelijk is en geen bloed bij komt kijken moest ik me geen zorgen maken...

5 jaar geleden

Reactie op Niva

Hopelijk neemt het bij jullie snel (meer) af! Bij mij is het wisselend, pa ...
Ja precies heb ik het ook zo. Had wel gevoelige borsten maar ik nu wat minder, weinig last van. Alleen vermoeidheid en beetje buikpijn af en toe. Maar ook niet erg!

5 jaar geleden

Jeetje wat fijn om te lezen dat er meer mensen hier zorgen over maken! Dat is geruststellend

5 jaar geleden

Inmiddels 2 weken verder (ben nu bijna 8 weken) en nog steeds last van ongesteldheidsgevoel/krampen.. Nog iemand?

5 jaar geleden

Ik heb het ook. Al 6 weken, bijna non stop. Schijnt normaal te zijn 🙁

5 jaar geleden

Reactie op Sanne84

Ik heb het ook. Al 6 weken, bijna non stop. Schijnt normaal te zijn 🙁
Dat heb ik dus ook, non stop. Ik heb er alles voor over, maar dit vind ik gewoon vervelend omdat het me ook zo onzeker maakt..

5 jaar geleden

Reactie op VGeelen

Dat heb ik dus ook, non stop. Ik heb er alles voor over, maar dit vind ik g ...
Ja, dat begrijp ik wel, ik maakte me er in het begin ook wel zorgen om. Dat is niet meer dan normaal denk ik. Maar volgens de verloskundige is het niet abnormaal. En daarbij denk ik ook maar, ik heb er inmiddels al bijna 7 weken non stop last van, dus een miskraam zal het niet zijn. Ik heb er vooral erg last van, wil het liefst de hele dag met een kruik onder de dekens...