4 Reacties

2 jaar geleden

Ja mijn dochter slaapt ook niet meer, zij is nu 2 jaar en 2 maanden. Gisteren heeft ze toevallig op het kdv weer een keer een dutje gedaan en dan slaapt ze in de avond pas tegen 21.00, veel te laat dus. Ik breng haar nu ook eerder naar bed, 18.45 slaapt ze dan, tot ongeveer 7.00. Dit gaat prima, ze wordt ook niet vervelend aan het einde van de dag.

2 jaar geleden

Nee, al zou ik daar wel voor open staan. Mijn dochter geeft juist aan dat ze moe is en lekker wil slapen 😅

2 jaar geleden

Ons zoontje van 2,4 jaar wilde ook opeens niet meer slapen. 10 dagen achter elkaar gewoon geen middagslaapje gedaan. Hij wordt altijd 7/8 uur wakker smorgens. Ndan van 12-14 uur middagslaapje en dan 19 uur weer in bed. Ik legde hem er altijd in in de middag en liet hem gewoon in bed. Hij ging niet huilen maar gewoon een beetje spelen enzo. Nu is hij 2 maanden later wel weer van de slaapjes. Dus het is echt een fase. Daarnaast zijn ze eigenlijk nog wel te jong om helemaal geen middagslaapje meer te doen

2 jaar geleden

Hier slaapt ze idd ook 2u smiddags. Misschien gewoon per dag bekijken, misschien ff een fase en anders is die vroeg erbij. Maar zolang hij goed volhoudt overdag lekker laten idd🍀👏