7 Reacties

2 jaar geleden

Nee hier niet meer ze slaapt beter als ik haar tegen 7u op bed leg s'avonds, als ik haar om 8u op bed legde toen ze nog een middag dutje deed van een uurtje wou ze echt niet in slaap komen en lag ze soms gwn een half uur tot een uur wakker.. Nu leg ik haar in bed en ze gaat gelijk slapen zonder moeite.

2 jaar geleden

Hier nog met gemak van 13.00 tot 15.00 soms geeft ze zelf al aan om 12u naar bed te willen. savonds ook gewoon om 7u naar bed en om 6 a 7u weer wakker.

2 jaar geleden

Helaas niet meer haha sinds 14 dgn lukte het slapen in de middag niet meer. T is ook veel te leuk met mama en babybroer beneden 😅😍

2 jaar geleden

Mijn dochter slaapt de laatste tijd heel weinig 's nachts. Ze is de hele tijd wakker en wilt niet slapen. Zal ze dan geen middagslaapje meer nodig hebben?

2 jaar geleden

Hier nog wel 1 tot 3u. Heel af en toe als ze later wordt in de avond en ze wordt pas laat wakker in de ochtend dan wilt ze soms niet. Maar komt inderdaad niet heel vaak voor. Gaat hier rond half 8 naar bed, en rond half 8 wakker. Het kan in een keer klaar zijn inderdaad haha

2 jaar geleden

Zit er tussen in… hij slaapt s middags goed maar dan s avonds komt ie niet in slaap. Dus nu maar gestopt met het middagdutje zodat hij s avonds goed slaapt.

VRIEND

2 jaar geleden

Soms... we merken het echt heel goed als hij moe is of dat hij gewoon lekker door wil spelen en dan savonds maar wat eerder naar bed gaat😄. Meestal ligt het er ook aan hoe vroeg hij smorgens wakker was. Hij is nu 2,5.