7 Reacties

4 jaar geleden

1,5 uur is de wakkertijd voor deze leeftijd toch, dus eigenlijk heel mooi of niet?

4 jaar geleden

Ik had afgelopen week ook al een forum geopend over bovenstaande, was ook benieuwd of anderen dit herkennen.. Onze zoon van bijna 6 maand had tot vorige week een wakker tijd van ongeveer 2 uur, nu rond de 1 uur. Uitstellen heeft hier geen zin, dus als hij moe wordt gaat hij lekker op bed.

4 jaar geleden

Ons zoontje is 20 weken en is ook na anderhalf uur opnieuw toe aan een dutje. Heel uitzonderlijk blijft hij 2 uur wakker zonder vermoeiheidssignalen aan te tonen. Wel doet hij enkel kleine slaapjes van 30-45 minuten overdag. Denk dat dit voor zijn leeftijd normaal is. En als hij moe is wordt hij humeurig en hoe langer we hem dan wakker houden, hoe moeilijker hij nadien in slaap geraakt. Pas mij dus liever aan aan zijn ritme wanneer het kan. Baby's hebben veel slaap nodig en hebben ook meerdere sprongetjes (denk trouwens dat er rond 5 maand eentje is) die hun slaap beïnvloeden dus zou mij geen zorgen maken.

4 jaar geleden

Reactie op Mats2020

Ik had afgelopen week ook al een forum geopend over bovenstaande, was ook b ...
Merk wel dat het nu meer kortere slaapjes zijn, normaal gesproken lange slaapjes..

4 jaar geleden

Reactie op JGilsoul

Ons zoontje is 20 weken en is ook na anderhalf uur opnieuw toe aan een dutj ...
Heel herkenbaar!

4 jaar geleden

Reactie op Kim123-24

1,5 uur is de wakkertijd voor deze leeftijd toch, dus eigenlijk heel mooi o ...
Vandaag haalt ze zelfs een uur precies niet... daarom mijn vraag. ☺️ Ik leg ze op bed want verlengen haalt inderdaad niet uit maar wilde eens horen wie dit nog herkende.

4 jaar geleden

Nee herken ik niet ons mannetje van 23 weken is gemiddeld 2 uur wakker tussen de voedingen, soms langer. De afgelopen week zelfs wakker tussen 17 en 22 🙈 best vermoeiend! We hebben het idee dat hij overal bij wil zijn. Bij de opvang is hij vaak langer als 2 uur wakker 🤭