7 Reacties

2 jaar geleden

Ja ik herken je gevoel. Wij zijn onze dochter verloren met een zwangerschap van bijna 19weken. En het is nog moeilijk als ik iemand zie die zwanger is.

2 jaar geleden

Reactie op Joppie

Ja ik herken je gevoel. Wij zijn onze dochter verloren met een zwangerschap ...
Heftig sterkte 😥! Ja toch wel hè ! Gelukkig ligt het dan niet aan mij heb er wel echt moeite mee maar het is ook nog vers

2 jaar geleden

Het is zeker herkenbaar. In 2019 een missed abortion gehad. Ik vond alles wat mer babys of zwangerschap te maken had verschrikkelijk ! Het meest klote was de controle bij de gynaecoloog... ik zat daar met een lege baarmoeder , te rouwen om een kindje wat er nooit zal komen, tegen over een klachende en zeikende hoogzwangere vrouw... kon der wel wurgen...

2 jaar geleden

Reactie op Iris-koldeweij

Het is zeker herkenbaar. In 2019 een missed abortion gehad. Ik vond alles w ...
Sterkte ❤️. Ja ik snap je volledig vreselijk gevoel is t !

2 jaar geleden

Hoi Jahmilla, zekers. Na mijn 1e miskraam vond ik het moeilijk om een zwangere vrouw te zien. Gelukkig was ik vrij snel zwanger van onze zoon. Nu zijn we al bijna een jaar bezig voor een nr 2 en ben ik (weer) 2 miskramen verder 🥺 ik kan nu echt heel moeilijk om gaan met zwangere vrouwen of zwangerschap. Vooral dat ik aan gegeven heb dat we eind dit jaar wilde beginnen, dit hadden we gezegd omdat we dan rust hebben met het proberen. Vorige keer werden we goed in de gaten gehouden en dat hebben wij als totaal niet fijn ervaren. Helaas heeft het niet zo mogen zijn 😮‍💨 nu gaan we op vakantie en moeten we 2x overslaan (ivm malaria) en daar heb ik ook heel veel moeite mee. Probeer wel het positieve erin te zien: nieuwe baan na de vakantie, dus kan zonder zorgen (soort van) rustig werken weer oppakken. Heel veel sterkte nog toegewenst 🌹🌹

2 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Hoi Jahmilla, zekers. Na mijn 1e miskraam vond ik het moeilijk om een zwang ...
Jij ook sterkte en hoop dat je gauw zwanger mag worden !🥰❤️